خبرهای داغ:
حجت الاسلام دارابی در گفتگو با بسیج:

ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) مبدأیی غنی برای تمدن اسلام در خانواده است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مبدأیی بسیار ارزشمند و غنی برای تحول بشریت و تمدن اسلام در خانواده است.
کد خبر: ۹۵۲۱۲۴۵
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

حجت الاسلام محمدولی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: امروز سالروز ازدواج دو شخصیت گرانبها است که این ازدواج حقیقتا مبدأیی بسیار ارزشمند و غنی برای تحول بشریت و تمدن اسلام در خانواده است.

وی افزود: این ازدواج  به عنوان الگویی تمام عیار برای زندگی‌های امروزه است، ازدواجی که در ابتدایش با مهریه ناچیز شروع شد و هزینه جهیزیه از سپر جنگی داماد که بسیار حداقلی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: شروع زندگی نیز در خانه مستأجری بود اما در حقیقت این پیوند یک دانشگاهی تاسیس کرد که فارغ التحصیلان و خروجی آن حسنین و زینبین بودند .

وی افزود: امروزه غرب این همه در مورد حقوق زن بوق و کرنا راه انداخته است اما سؤال اینجاست که آیا توانسته فارغ التحصیلانی به مانند این خانواده به مردمش معرفی کند؟ غربی که امروز تمدنش در حال فروپاشی است و کانون خانواده و تربیت فرزند را از دست داده است .

دارابی گفت: امروز مردم غرب برای دریافت معارف تربیتی اهل بیت (ع) در این دانشگاه تشنه‌تر هستند، به همین دلیل گفتمان ما در خانواده نسبت به غرب حالت تهاجم است نه دفاع، که متأسفانه امروزه بعضی از جوانان و شخصیت‌های ما خودباخته تمدن پوچ غرب شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات