خبرهای داغ:
بازرسی از رزمایش فضای مجازی در بسترهای اینستاگرام، ایتا، تلگرام، روبیکا و غیره با محوریت شهدا در پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۳۴۶
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، رزمایش فضای مجازی در بسترهای اینستاگرام، ایتا، تلگرام، روبیکا و سایر پیام رسان ها به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) سرخه برگزار و کوثری مسوول فضای مجازی استان سمنان همراه سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و همراهان از روند انجام کار بازدید کردند.

ریحانه جلالی مسوول فضای مجازی این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جزئیات این رزمایش اظهار کرد: رزمایش از ساعت هشت صبح آغاز و تا ساعت بیست و سه ادامه داشته و از بسترهای ایتا، روبیکا، تلگرام، شاد، اینستاگرام، توییتر و غیره استفاده شده است.

او افزود: سرگروه ها، اعضای سایبری و اعضای شورا پایگاه به ۲۰۰ گروه در بسترهای فوق الذکر پیام ارسال و همچنین ۶۰ پست در بستر اینستا و توییت کار شده است.

کوثری در این جمع بیان داشت: رسانه محله در پایگاه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و سعی شود این رسانه در بستر فضای مجازی که بیشترین مخاطب دارد و بیشترین اعضا در آن بستر حضور دارند، تشکیل شود.

او افزود: رسانه محله باید کانال باشد تا بررسی و کنترل بر پیام ها کاربردی تر و در دسترس باشد.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه نیز ضمن قدردانی و تشکر از بسیجیان پایگاه گفت: این پایگاه در زمینه های مختلف فعال و پیشرو بوده و امید است که در فعالیت های خود همچنان کوشا و برقرار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار