معاون تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی تمام هویت و افتخار خود را خدمت به مردم، ایجاد بستر و زمینه برای فعالیت فرهنگی مردم می‌داند.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۱۲
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی جهان‌شاهی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد دینی و فرهنگی است، بیان کرد: این نهاد در سال ۱۳۶۰ به فرمان امام خمینی (ره) و بر اساس یک نیاز ملی که خلأ آن به‌خوبی احساس می‌شد تأسیس شد.
 
وی افزود: این نهاد انقلابی به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های مختلف دینی، وظایفی همچون مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان، احیاء و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به‌ویژه جوانان را به عهده دارد.
 
این مسئول با بیان اینکه یک تیرماه به‌عنوان سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در تقویم زرین کشور نام‌گذاری شده است، تأکید کرد: چنین روزی روز مردم است، موضوعی که وجه تمایز و مزیت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در بین دستگاه‌های فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است همین اتصال مردمی است.
 
وی با بیان اینکه روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی متعلق به جریان فرهنگی مردم است، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی تمام هویت و افتخار خود را خدمت به مردم، ایجاد بستر و زمینه برای فعالیت فرهنگی مردم می‌داند؛ فرهنگی که متعلق به مردم است و با حضور مردم رشد خواهد کرد.

معاون تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: در مبارزه و مقابله با هجمه فکری و فرهنگی دشمن نقطه مهم و امیدبخش تبلیغات اسلامی حضور پرشمار جریان مردمی است که روزبه‌روز تقویت می‌شود.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین جهان‌شاهی خاطرنشان کرد: امید که پرچم فرهنگی انقلاب اسلامی همچنان بر دوش مردم بماند و روزبه‌روز با روایت آنچه داریم و قرار است انجام دهیم این پرچم استوار و این راه ادامه یابد.

ارسال نظرات