بسیج مهد پرورش مردان و زنانی است که همواره دشمن را در جنگ سخت و نرم شکست داده اند و تا ابد پیرو مکتب اسلام و امامین انقلاب خواهند ماند.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۲۵
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در خصوص شهادت و مجروحیت جمعی از جوانان بسیجی منطقه سیستان یادداشتی منتشر کرد.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

این روزها مجددا بزرگمردی از خطه پهلوان پرور سیستان به همگان اثبات کرد که خاک دارالولایه سیستان حماسه ساز است و از دیرباز مهد تولد انسان هایی است که توانسته اند حماسه های بزرگی به نام خود ثبت کنند.


شهید عزیز اردشیر خطیبی در بهبوهه جنگ ترکیبی دشمن که قلوب، اذهان، افکار و اراده های مردم مومن مارا نشانه گرفته است بار دیگر نشان داد که بصیرت، ولایتمداری، شجاعت، ایمان و انقلابی گری ویژگی لاینفک مردمان این خطه عزیز است.


مسیری که شهید عزیز خطیبی طی نمود همان راهی است که شهدای بزرگ دهه شصت همچون شهیدان میرحسینی، فارسی، خدری، هراتی، عالی و ... در آن قدم گذاشته و نام خود را در تاریخ ایران اسلامی جاودانه کردند.


ارزش جهاد این شهید عزیز و همرزمانش آن زمان مشخص شد که وقت دمیدن در شیپور جنگ مردانه ایستادند و شدت آتش دشمن هراسی به دل هایشان نیانداخت؛ پس نام سیستان را به دارالولایه یاد کنید و خاک آن را سرزمین حماسه سازان مخلص میهن ثبت کنید.


بسیجی شهید اردشیر خطیبی و همرزمانش با حضور داوطلبانه خود در مقابله با اشرار مسلح که از سر تکلیف و به دور از ترس و واهمه بوده است این مسئله مهم را به همگان اثبات کردند که ما در بسیج تماشاچی نداریم.


بسیج مهد پرورش مردان و زنانی است که همواره دشمن را در جنگ سخت و نرم شکست داده اند و تا ابد پیرو مکتب اسلام و امامین انقلاب خواهند ماند.


این را بدانید که تا تاریخ وجود دارد جنگ حق و باطل هم هست و در این نبرد مقدس نام شهید عزیز اردشیر خطیبی در کنار دیگر شهدای بزرگ این منطقه در کتاب حماسه های مردان و زنان بزرگ این سرزمین، ماندگار خواهد ماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار