برگزاری کلاس روانخوانی برای نونهالان سراوانی

برنامه‌ی طرح اوقات فراغت با عطر قرآن و معنویت در مسجد جامع علی بن ابیطالب سراوان در حال برگزاریست که با استقبال نونهالان سراوانی همراه شده است.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۳۰
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
برگزاری کلاس روانخوانی برای نونهالان سراوانی

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، مهدی دلیری فرمانده حوزه شهید هیبت اللهی سراوان با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی برای کودکان رشد و معنویت را برای نسل آینده همراه دارد، گفت: طرح اوقات فراغت برای آینده‌سازان در مسجد جامع علی بن ابیطالب سراوان کلید خورده که با استقبال کودکان و نوجوانان این شهر همراه شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این طرح ارتقاء و رشد فرهنگ قرآنی و اسلامی در بین کودکان و نوجوانان است که آینده سازان انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده حوزه شهید هیبت اللهی ادامه داد: در این طرح برنامه‌های مختلفی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود که یکی از آن برنامه‌ها برگزاری کلاس روخوانی قرآن کریم توسط این نونهالان است که توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی آموزش داده خواهند شد.

دلیری خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج با همراهی مردم همه تلاش خود را خواهند کرد تا معنویت را در بین مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی خصوصا خطه ولایت‌مدار سیستان و بلوچستان ارتقاء دهند و حافظ ارزش‌های اسلامی و نبی کریم (ص) باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار