فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد:

ساخت ۱۰۰۰ خانه عالم در مازندران / استقرار ۲۰۰ روحانی جوان در مساجد برای اقامه نماز جماعت

ساری-فرمانده سپاه کربلا از ساخت ۱۰۰۰ خانه عالم در طول سه سال در استان مازندران خبر داد و گفت:مقرر شد که برای اقامه نماز جماعت در مساجد ۱۰۰ روحانی جوان از طرف سازمان تبلیغات و ۱۰۰ روحانی جوان هم از سوی اوقاف در مساجد مستقر شوند.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۷۲
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جلسه شورای تحول محلات مهدوی استان مازندران با محوریت بررسی، احصا و رفع مسائل و مشکلات مساجد با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در استان، دکتر حسینی پور  استاندار مازندران، سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا و جمعی از مدیران و مسئولین نهاد و سازمان‌های نقش آفرین به همت سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا برگزار شد.

خبر سردار
سردار مسلمی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به مصوبات جلسه شورای تحول محلات مهدوی گفت: مسائل و چالش‌های اساسی دراین جلسه تبادل نظر شد که بصورت مرتب هرماه جلسه برگزار شود.

فرمانده سپاه کربلا افزود: در حوزه اجرای شورای تحول در شهرستان‌ها ناظرین در سه دستگاه امور مساجد از تبلیغات، اوقاف و بسیج محلات در شهرستان‌ها حاضر و گزارشات مساجد را احصا کنند.

سردار مسلمی در ادامه خاطرنشان کرد: مقرر شد که برای اقامه نماز جماعت در مساجد ۱۰۰ روحانی جوان از طرف سازمان تبلیغات و ۱۰۰ روحانی جوان هم  از سوی  اوقاف در مساجد مستقر شوند.

فرمانده سپاه کربلا از ساخت ۱۰۰۰ خانه عالم در طول سه سال در استان مازندران هم خبر داد و گفت: با تدبیر استاندار و با بهره گیری از ارگان و‌ها نهاد و قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در طول سه سال خانه عالم ساخته و تحویل روحانیون مستقر در مساجد می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار