خبرهای داغ:

پویش نذر یک دیگ آش رشته در پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، پویش نذر یک دیگ آش رشته با یاری خیرین و بسیجیان جهادگر در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۵۳۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، پویش نذر یک دیگ  آش رشته به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و‌ حضرت فاطمه زهرا (س) به همت گروه فرهنگی و جهادی و مردم ولایت مدار و دوستدار اهل بیت (ع) در سرخه انجام شد.

صغری ابراهیمی جانشین فرمانده پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جزئیات پویش اظهار کرد: در راستای بزرگداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گروه فرهنگی و جهادی پایگاه با هدف ایجاد ارتباط آحاد جامعه با ائمه اطهار (ع)، با نیت تعجیل در امر فرج اقدام به برگزاری پویش آش رشته نذری کرد.

او افزود: این طرح به همت گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت و مشارکت خیرین، مردم ولایت مدار و دوستداران اهل بیت (ع) محله شهرک امام (ره) اجرا شد.

جانشین فرمانده پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: افراد خیر و مردم نیکوکار محله با اهدای مواد و لوازم نذورات غیر نقدی شامل: نخود، لوبیا، رشته آشی، سبزی، عدس، روغن، پیاز، کشک، بانی خیّر این پویش بوده اند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در طول سال و در طی مناسبت های مختلف، پویش هایی از این قبیل با یاری خیرین برگزار و با استقبال خوبی همراه بوده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار