بازدید و سرکشی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا از حوزه مقاومت بسیج کارگری ناحیه و پایگاه بسیج شرکت نفت نور

ساری- مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با حضور در حوزه مقاومت بسیج کارگری و پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت شهرستان نور از نزدیک در جریان اقدامات بسیجیان این حوزه مقاومت قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۱۵۵۸
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران، سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا به همراه اعضای شورای این سازمان با حضور در حوزه مقاومت بسیج کارگری و پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت شهرستان نور از نزدیک در جریان اقدامات بسیجیان این حوزه مقاومت قرار گرفت.

حسینیان در این بازدید گفت :امروز دشمنان از نام بسیج به خود می‌هراسند و به‌حق بسیج کلمه طیبه نظام می‌باشد و به گفته معمار کبیر انقلاب بسیج مدرسه عشق است و خدمت در بسیج توفیقات الهی را به همراه خود دارد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر اجرای ابلاغیات و مأموریت‌های بسیج کارگری افزود: حضور جدی و مستمر در مأموریت‌ها و اجرای سرفصل‌های بسیج یکی از اقدامات مهم دررسیدن به اهداف تعیین‌شده و تعالی در بسیج می‌باشد چراکه باهمت فرمانده و بسیجیان این حوزه و پایگاه این مهم محقق خواهد شد.

بازدید و سرکشی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا از حوزه مقاومت بسیج کارگری ناحیه و پایگاه بسیج شرکت نفت نور

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار