معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه اگر من جای مسوولان اروپا و آمریکا بودم، پژوهشکده‌هایی که تحلیل غلط از ایران ارائه دادند را با بولدوزر صاف می‌کردم، گفت: انقلاب اسلامی با قدرت در حال پیشرفت و آمریکا و اسرائیل با شیب تند در حال سقوط هستند.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۳۴
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

آمریکا و اسرائیل با شیب تند در حال سقوط هستند/ مسئولان آمریکایی پژوهشکده‌هایی که تحلیل غلطی از ایران دادند را با بولدوزر صاف کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سردار محمدرضا نقدی در نهمین اجلاس سراسری مسئولان کانونهای بسیج اساتید واحدهای دانشگاههای آزاد اسلامی کشور که با محوریت جنگ ترکیبی در مجتع فرهنگی امامت مشهد برگزار شد، با اشاره به شکست های متعدد دشمن در عرصه های مختلف، اظهارکرد: آمریکا به دنبال تصویرسازی و صحنه سازی واقعیتهاست تا مردم ما بر اساس اطلاعات نادرست، فکر و تصمیم گیری کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا با چین و روسیه هم رو در رو است اما به تعداد انگشتان دست هم به زبان چینی و روسی رسانه ها را علیه افکار این ۲ کشور به کار نگرفته است اما بیش از ۳۰۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی و هزاران سایت اینترنتی را علیه افکار مردم کشور ما به کار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در تصویرسازی دشمن علیه جمهوری اسلامی، ایران کشوری بدبخت، بیچاره و مفلوک و مردم در اوج نفرت هستند و این تصویرسازی علیه کشور ما آن قدر قوی است که خود آنها هم، تصویرسازی ها علیه انقلاب اسلامی را باور می‌کنند.

سردار نقدی با بیان این که تحلیل اشتباه سران مختلف کشورهای غربی در حوادث سال گذشته کشور ما یک رسوایی برای آنها بود، افزود: اگر جای مسئولان اروپا و آمریکا بودم پژوهشکده‌هایی که تحلیل اشتباه و غلط ارایه دادند را با بولدوزر صاف می‌کردم.

مذهب، علیه لامذهبی شکست نخورده است

آمریکا و اسرائیل با شیب تند در حال سقوط هستند/ مسئولان آمریکا، پژوهشکده‌هایی که تحلیل غلط از ایران دادند را با بولدوزر صاف کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ملت مذهبی ما را با بی حیایی و رواج بی عفتی نمی‌توان علیه نظام بسیج کرد و تاریخ می‌گوید مذهب در برابر لامذهبی شکست نخورده است.

سردار نقدی با بیان اینکه در مقابل تصویرسازی های دشمن باید تصویر سازی درست انجام دهیم و واقعیتها را تبیین کنیم، افزود: حوادث پارسال، هجمه سنگین و یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه کشور ما بود اما ملت نلغزید و دنبال آنها نرفت.

وی عنوان کرد: هم اکنون در قدرت دفاعی حرف برتر را می زنیم و هر ۲ یا سه هفته، یک پدیده جدید در نیروهای مسلح به ثمر می رسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آمار بانک جهانی می‌گوید پارسال ۴.۷ درصد رشد اقتصادی داشتیم در حالی که در دولت قبلی این رقم صفر یا زیر صفر بوده است.

سردار نقدی متذکر شد: نفوذ انقلاب اسلامی هر روز بیشتر و دست دشمنان هر روز بسته تر می شود و کشورهای مختلف فهمیده اند هر کسی را که آمریکا حمایت کرده در نهایت سقوط کرده است اما هر کسی را که جمهوری اسلامی حمایت کند پایدار می‌ماند.

آمریکا و اسرائیل در شکافهای عمیق سیاسی و اجتماعی گرفتار شدند

وی ابراز کرد: آمریکا و اسرائیل در شکافهای عمیق سیاسی، اجتماعی گرفتار و در از بین بردن آسیب‌های داخلی خود ناتوان هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نباید از تاخت و تاز دشمن بترسیم، اظهار کرد: حوادث سال گذشته، پایه ای برای نزدیکی کشورهای مختلف به ایران اسلامی و واگرایی آنها از آمریکا شد و آنها دیدند چند ماه ایجاد اغتشاش و جنگ ترکیبی هیچ نتیجه ای نداد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها