اردوی راهیان پیشرفت برای سربازان سپاه کربلا برگزار شد

ساری- همکاران وظیفه سپاه کربلا ، شامل فارغ التحصیلان رشته های مختلف از شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا با همراهی فرمانده قرارگاه سپاه کربلا و حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ناحیه بهشهر بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۵۴
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همکاران وظیفه سپاه کربلا ، شامل فارغ التحصیلان رشته های مختلف از شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا با همراهی فرمانده قرارگاه سپاه کربلا و حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ناحیه بهشهر بازدید کردند.

در تمامی مراحل بازدید کارشناسان مربوط به هر حوزه حضور داشتند که طی آن سربازان از نزدیک با بخشهای مختلف مراکز آشنا و از ظرفیت ها و توانمندی مهندسین ایرانی در ساخت و تعمیر کشتی در این مجموعه آشنا شدند.

ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه با تکیه بر توان متخصصین داخلی، حفظ هویت ملی و ارزش های به جای مانده از پیشینیان، معرفی دستاوردهای علمی و فرهنگی کشور در قالب اردوهای راهیان پیشرفت در جهت رشد فکری و فرهنگی قشر تحصیلکرده علی الخصوص دانشجویان و دانشگاهیان، تعامل و ارتباط نزدیک میان دانشجویان و دانشگاهیان با مراکز صنعتی، اقتصادی، تحقیقاتی و علمی کشور، زمینه سازی برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و تجلی بخشیدن به اراده و عزم راسخ «ما می توانیم»، تقویت روحیه خودباوری، را می توان از مهم ترین اهداف این طرح برشمرد.

اردوی راهیان پیشرفت سربازان سپاه کربلا برگزار شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها