شهردار باقرشهر در جمع فرماندهان و بسیجیان حوزه های بسیج باقرشهر:
شهردار باقرشهر با حضور در حوزه مقاومت بسیج ۴۵۱ ثامن الحجج(ع) باقرشهر با فرماندهان و بسیجیان حوزه های بسیج باقرشهر دیدار و در خصوص مسائل اجتماعی، فرهنگی و همچنین مشارکت و همکاری در زمینه های مختلف بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۹۵۲۲۰۶۵
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی در این جلسه تعامل بین شهرداری و بسیج را بسیار با اهمیت دانست و افزود: ما در این راستا و در طول سال جاری همچون سنوات قبل، برنامه های فرهنگی زیادی را بنا به مناسبات مختلف، با همکاری سپاه و بسیج اجرا خواهیم کرد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان باقرشهر،گفت: حماسه آفرینی‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نیست و حضور این نهاد مقدس در تمام دوران پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی مشهود است.بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری ، به ویژه در قصه کرونا هم بسیج نشان داد همواره الگو و پیشگام بوده است.

شهردار باقرشهر در پایان اظهار داشت: بسیج فرهنگ کار جمعی و جهادی است، تفکر بسیج در شهرداری و غیر شهرداری معنا ندارد، باید همه جا تفکر بسیجی حاکم باشد، ما آمادگی این را داریم تا با همکاری شما فرهنگ بسیجی را در سطح جامعه اشاعه دهیم .

ارسال نظرات