خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس گفت: همایش دو روزه توانمندسازی مسئولان سازمان بسیج مهندسین، مدیران کانون‌ها و مسئولان کلینیک‌های صنعت و معدن جنوب کشور در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۰۴
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حسین پناهی در حاشیه اختتامیه همایش دو روزه توانمندسازی مسئولان سازمان بسیج مهندسین، مدیران کانون‌ها و مسئولان کلینیک‌های صنعت و معدن جنوب کشور که در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: همایش دو روزه توانمندسازی مسئولان سازمان بسیج مهندسین، مدیران کانون ها و مسئولان کلینیک های صنعت و معدن از استان های کرمان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، یزد، هرمزگان و فارس در شیراز به میزبانی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس برگزار شد .

وی در توضیح هدف از برگزاری این دوره گفت: با توجه به برهه کنونی لازم است که مدیران و مسئولان حوزه های مختلف بسیج مهندسین از علم و شناخت بالایی در مباحث مرتبط برخوردار باشند و به همین منظور در این دوره به دنبال توانمندسازی حاضرین بوده ایم.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس ادامه داد: در این همایش که در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان فارس برگزار شد، مباحثی پیرامون مدل های عارضه یابی واحدهای تولیدی، انتقال تجربیات عارضه یابی، مشاوره و بهبود کسب و کار، قوانین گمرکی صنعت و معدن، صدور مجوزات صنایع، حقوق دولتی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه مطرح و با حضور اساتیدی برجسته ارائه گردید.

پناهی در خصوص سخنرانان و میهمانان ویژه همایش دو روزه توانمندسازی بسیج مهندسین صنعت در شیراز گفت: در این همایش میزبان سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استانفارس، دکتر اصغری مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور، دکتر علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، دکتر خادمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، دکتر علیزاده رئیس مجمع نمایندگان استان فارس، مدیرکل صمت فارس، رئیس اتاق بازرگانی فارس و تنی چند از مسئولان استانی و شهری بودیم که بر غنای مراسم افزودند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم این قبیل همایش ها ادامه دار بوده و بتوانیم بصورت مرتب نسبت به توانمندسازی مدیران و مسئولان حوزه های صنعت و معدن اقدام کنیم.

 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها