خبرهای داغ:

دوره توانمند سازی فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج بهبهان

ویژه برنامه توانمند سازی فرماندهان محترم پایگاه ها و مسئولین شعب حوزه های ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با حضور هیئت اعزامی از سپاه استان خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۱۳
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:دوره توانمند سازی فرماندهان،شورای حوزه‌ها و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج محلات با هدف ارتقاء دانش و مهارت، حوزه مدیریتی ،عقیدتی سیاسی، کادر بسیج و توانمند ساختن آن‌ها برای هدایت، نظارت، کنترل و اداره مطلوب رده‌های بسیج در سالن فرهنگی سپاه ناحیه بهبهان برگزار گردید .

 

معاونت محترم بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه بهبهان در این خصوص بیان داشته ؛ این دوره با حضور مسئولین معاونت های بسیج مساجد و محلات ،بازرسی،فرهنگی و هنری از سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان ،فرماندهی محترم ناحیه بسیج بهبهان و حضور پرسنل ناحیه برگزار گردیده .

 

فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج بهبهان ضمن خوش آمدگویی خدمت حاضرین در جلسه بیان داشته ؛از صفات اصلی بسیجی بودن تواضع و فروتنی، حُسن خلق، غیرت دینی، اخلاص وسر لوحه قرار دادن تقوی الهی در همه امور زندگی و در محیط کار میباشد و گفت: پاسداری از انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی ، دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در راستای گسترش تفکر بسیجی از مهم‌ترین وظیفه یک بسیجی است.

 

در ادامه حاج آقا استاد معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه استان خوزستان؛ بیان داشته دشمن به دنبال تغییر ساختار جمهوری اسلامی است، اما با مجاهدت بسیجیان هرگز نخواهد توانست به این مقصود خود برسد. امروزه جمهوری اسلامی ایران با دانش و توان داخلی در حوزه های نظامی ،علمی،ورزشی و.‌‌.. توانسته به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند و سرآمد کشور های دنیا باشد و امروزه قادر به انجام هرگونه عملیات در تمامی زمینه ها میباشد .

در ادامه وی افزود ،فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج همیشه در صف اول پای کار این نظام و انقلاب بوده اند و با بسیجیان تحت امر خود کنار مردم بوده و خواهند بود .

 

در ادامه معاونت های بازرسی و فرهنگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان نسبت به فرمایشات و رهنمود های مقام معظم رهبری در خصوص بسیج و اندیشه بسیجی بیانات خود را ارائه نموده اند.

و بعد از آن مسئولین شعب حوزه های مقاومت بسیج با مراجعه به رده های مربوطه خود در ناحیه نسبت به انجام وظایف خود و برنانه های بسیج در سال جاری توجیه گردیده اند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار