خبرهای داغ:
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:

باید تلاش کنیم ازدواج آگاهانه و پایدار در جامعه افزایش یابد

همدان- معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ما باید تلاش کنیم که ازدواج آگاهانه و پایدار در جامعه افزایش یابد و می‌طلبد که اصحاب رسانه در این زمینه کمک کنند.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۱۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یوسف خدرویسی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه در زمینه تخصصی ازدواج و خانواده که در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته ازدواج، اظهار کرد: خیلی از جوانان ما گرایش به ازدواج ندارند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها در بحث ازدواج فرزندان کمک کنند، افزود: مولفه‌های ازدواج بسیار زیاد است و فقط معطوف به مباحث اقتصادی نمی‌شود.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ما باید تلاش کنیم که ازدواج آگاهانه و پایدار در جامعه افزایش یابد و می‌طلبد که اصحاب رسانه در این زمینه کمک کنند.

وی با بیان اینکه مسکن و اشتغال دو بحث اصلی در ازدواج است، ابراز کرد: سال گذشته ۸۰ درصد وام ازدواج پرداخت شد؛ اصحاب رسانه باید آگاه‌سازی کامل در این زمینه داشته باشند، هرچه خوراک رسانه ای به مردم بدهیم بهتر است.

خدرویسی با اشاره به اینکه تولید محتوای جدیدی درست نکردیم که در کشور بتوانیم در اختیار فرزندان قرار دهیم؛ عنوان کرد: در بحث خانواده، ازدواج باید آگاهانه انجام شود و انتظار داریم شما اصحاب رسانه این آگاهی بخشی را در جامعه انجام دهید.

وی با بیان اینکه باید نسبت به ازدواج دید خود را تغییر دهیم، گفت: سطح ازدواج در قسمت کم برخوردار شهر پایین آمده و به ۹سال رسیده است که باید در این زمینه اقدام جدی انجام شود.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه ساماندهی مراکز مشاوره هنوز خوب در جامعه جا نیفتاده است، گفت: تا ما مسیر رسیدن به ازدواج را حل نکنیم ازدواج میسر نمی‌شود بنابراین باید به صورت نظام‌مند و به ترتیب اولویت‌ها جلو برویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار