خبرهای داغ:

دشمن برای رخنه در کشور سراغ بی حجابی رفته است/معادلات قدرت به نفع حق تغییر کرده است

شاهرود_ رئیس شورای قرارگاه محوری عمار با تاکید بر اینکه دشمن با بی حجابی تلاش بر رخنه در کشور دارد گفت: معادلات قدرت جهان به نفع حق در حال تغییر است.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۴۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

دشمن برای رخنه در کشور سراغ بی حجابی رفته است/معادلات قدرت به نفع حق تغییر کرده استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام حسین طائب در جمع رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس و نمازگزاران مسجد غربا شاهرود در سخنانی با اشاره به اینکه تنها موجوداتی که زنده از این دنیا به آن دنیا می‌روند شهدا هستند، به دهه امامت نیز توجه داد و افزود: از آیت الله خوشوقت پرسیدند عید غدیر مهمتر است یا ۲۲ بهمن؟ و او پاسخ داد «آنچه پیامبر اکرم در عید غدیر دنبال بود در ۲۲ بهمن اتفاق افتاد».
او با بیان اینکه پیامبر اسلام در عید غدیر دنبال اثبات ولایت تکوینی نبود و ولایت تشریحی را معرفی کرد، گفت: همه در جهان تحت ولایت خدا هستند، ائمه اطهار واسطه ولایت تکوینی در عالم هستند و در زیارت جامعه کبیره می‌خوانیم که دارای ولایت تکوینی از جانب خدا هستند و در ولایت تکوینی ایمان و کفر دخالتی ندارد و همه تحت ولایت خدا هستند.
رئیس شورای قرارگاه محوری عمار خاطر نشان کرد: ولایت تشریحی قانون است که قانون خدا است و قانون خود ما یکی راه راست و یکی راه کج و جهنم است و خدای متعال نماینده قانونش در زمین را پیامبر و امامان و ولایت تشریحی هستند.
دشمن برای رخنه در کشور سراغ بی حجابی رفته است/معادلات قدرت به نفع حق تغییر کرده استطائب با تاکید بر اینکه علی بن ابیطالب که پیامبر معرفی کرده بود به قدرت نرسید، گفت: علی که بعد از خلیفه سوم به ولایت رسید با علی که پیامبر در غدیر معرفی کرد متفاوت بود و مجبور شدند مولا را به ولایت بپذیرند و بعد هم با اجتهاد خود او را در محراب عبادت شهید کردند.
او ادامه داد: در ولایت تکوینی خدا دخالتی در کار‌ها نمی‌کند، اما در ولایت تشریحی از مومنان کمک خواسته تا، ولی را یاری کنند و اگر می‌خواهیم امام زمان (عج) بیاید باید معادله قدرت بین ایشان و قدرت کفر عوض شود که قدرت تشریحی است و هرگاه معادله قدرت به نفع حق باشد باطل زهوق می‌شود.
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه امام راحل با انقلاب اسلامی معادله قدرت را به نفع حق تغییر داد، تصریح کرد: امام راحل فرمود اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و این حکم باید اجرا شود قبل از ظهور، چون برای بعد ظهور امام عصر (عج) حکم می‌دهد.
رئیس شورای قرارگاه محوری عمار تاکید کرد: هرگاه دیدید اسرائیل افول می‌کند بدانید معادله قدرت به نفع حق است و علت اینکه عربستان واقعا کنار ماست، این است که متوجه شده معادله قدرت سمت ایران است چرا که از ابتدای انقلاب اسلامی کنار آمریکا بوده و در مقابل ایران شکست خورده است و امروز عربستان کنار ما قرار گرفته است.
دشمن برای رخنه در کشور سراغ بی حجابی رفته است/معادلات قدرت به نفع حق تغییر کرده استاو اضافه کرد: معادله قدرت در حال تغییر است و دشمن تلاش دارد این نشود و رخنه ایجاد کند و به این بدحجابی و بی حجابی امید بسته شاید از این مسیر رخنه ایجاد کند، اما نمی‌فهمد مردم ما هوشیار و ولایی هستند.
طائب تصریح کرد: برای ابرقدرتی نیاز به قدرت اقتصادی داریم و تلاش می‌کنیم به این مرحله برسیم کخ سختی دارد و باید صبور باشیم تا قدرت کامل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار