مدیر کانون فرهنگی تربیتی میعاد شهرستان بهار خبر داد

برگزاری بیش از ۱۵ برنامه مختلف آموزشی و ورزشی طی تابستان در کانون میعاد بهار

همدان- مدیر کانون فرهنگی تربیتی میعاد شهرستان بهار از برگزاری بیش از ۱۵ برنامه مختلف‌ علمی، آموزشی و ورزشی ویژه دانش‌آموزان شهرستان بهار در تابستان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۷۳
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

محسن ایوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار اظهار کرد: کانون فرهنگی تربیتی میعاد شهرستان بهار و سازمان دانش‌آموزی شهرستان بهار برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، نوجوانان و نونهالان اقدام به برگزاری کلاس‌های تابستانی در رشته‌های مختلف کرده است.

وی با بیان اینکه تابستانی متفاوت در کانون میعاد بهار در انتظار دانش آموزان است، گفت: بیش از ۱۵ برنامه‌ علمی، آموزشی و ورزشی از جمله کلاس‌های گویندگی و فن بیان، شاهنامه خوانی، زبان انگلیسی، ریاضی، چرتکه، رباتیک، خطاطی، شطرنج، موسیقی سنتی و دیگر فعالیت‌ها ویژه دانش آموزان دختر و پسر در کانون میعاد بهار برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی میعاد شهرستان بهار عنوان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند برای ثبت نام در این کلاس‌ها به کانون فرهنگی تربیتی میعاد شهرستان بهار مراجعه کنند و از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

وی مهم‌ترین رویکرد و هدف از این کلاس‌ها را بحث تربیت عنوان کرد و گفت: رویکرد و هدف اصلی برگزاری این کلاس‌ها بحث تربیتی است که در اولويت قرار دارد که اوقات فراغت دانش آموزان نیز در تابستان پر شود و از بحث آموزش دور نشوند و همچنین بتوانند ارتباط خود را با مراکز فرهنگی و تربیتی حفظ کنند.

ایوبی افزود: از دیگر اهداف این برنامه‌ها این است که دانش آموزان وقت خود را صرفا در فضای مجازی نگذرانند و در فضای حقیقی و کارهای گروهی نیز مشارکت داشته باشند که این نیز باعث نشاط دانش آموزان خواهد شد.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰ مربی مجرب و توانمند و علاقه‌مند فعالیت‌های تربیتی در کانون میعاد امسال در بحث کلاس‌های تابستانی و اوقات فراغت فعالیت می‌کنند.

مدیر کانون میعاد شهرستان بهار گفت: همچنین در کنار این کلاس‌های آموزشی تابستانی اردو، شنا، پخش فیلم سینمایی، جنگ شادی و گفتمان دینی و دیگر برنامه‌هایی که برای دانش آموزان جذاب است، برگزار می‌شود تا به نشاط دانش آموزان کمک کند.

وی تصریح کرد: کانون میعاد طی روزهای هفته از شنبه تا پنج شنبه همچنان صبح‌ها برنامه‌های مختلفی دارد؛ برخی از این کلاس‌ها بعدازظهرها فعالیت دارند و برنامه‌های هفتگی را نیز در فضای مجازی انتشار دادیم و همه می‌توانند از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار