خبرهای داغ:

بازدید فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از یادمان شهدای اروند کنار

با احداث بازارچه‌ای صد غرفه‌ای در یادمان شهدای والفجر ۸ معیشت صد خانواده تامین می شود. ؛
کد خبر: ۹۵۲۲۱۹۹
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در بازدید از یادمان شهدای اروند کنار گفت: ما به دنبال این هستیم که با احداث بازارچه‌ای صد غرفه‌ای در یادمان شهدای والفجر ۸ بتوانیم صد خانواده را صاحب درامد دائم کنیم.

فرمانده نیروی دریایی همچنین افرود: تلاش بر این است که با عنایت خداوند متعال بازرچه در خور و شان یادمان والفجر هشت احداث کنیم و این بازارچه بتواند تعدادی خانواده را از نظر معیشتی کمک کند.

وی با قدردانی از فعالیت‌های حمیدرضا مفتاحی مسئول یادمان والفجر هشت افزود: امیدوارم با تلاش و همکاری فرمانده جدید منطقه سوم نیروی دریایی سردار هاشمی احداث این بازارچه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

 

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی همچنین در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین بندر ماهشهر گفت: منطقه سوم دریایی سپاه یکی از مناطق بسیار مهم نیروی دریایی سپاه است چرا که با سه کشور هم مرز و یک منطقه مهم و راهبردی است.

سردار علیرضا تنگسیری افزود: فرمانده باید بتواند به گونه‌ای عمل کند که با سه کشور همسایه وحدت جغرافیایی ایجاد کند.

ما می‌توانیم به عنوان کشور‌های منطقه‌ی خلیج فارس، یک همگرایی و امنیت را در منطقه ایجاد کنیم و زیر سایه وحدت و همگرایی کشور‌های مسلمان منطقه بدون حضور کشور‌های بیگانه امنیت پایدار را فراهم کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار