فرمانده سپاه الغدیر یزد:

با بصیرت و جهاد تبیین در جهت پایداری ارزش ها تلاش کنیم

سردار زارع کمالی در یادواره شهدای اصناف: همان‌گونه تا الآن نشان داده‌ایم که قدردان شهدا و خانواده‌های شهدا هستیم؛ برای آنکه ارزش‌ها پایدار بماند باید با همان بصیرت و با جهاد تبیین برای این مهم تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۲۶
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در مراسم هجدهمین یادواره شهدای اصناف یزد که هم‌زمان با هفته اصناف و با حضور خانواده معظم شهدا و بازاریان مؤمن دارالعباده برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱ هزار شهید اصناف و بازار در کشور گفت: شهدا چراغ راه ما هستند و باید در مسیر آنان گام برداریم.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با پیشرفت‌های چشمگیری که داشته است در بسیاری از زمینه‌ها حرف برای گفتن دارد و می‌بینیم که امروز کشور‌های مختلف دست کمک به‌سوی این نظام دراز می‌کنند؛ این‌ها همه در سایه صبر، بصیرت، درایت و گوش‌به‌فرمان، ولی بودن به‌دست‌آمده است.

زارع کمالی با اشاره به آیه قران مبنی بر اینکه سرنوشت هر گروه و ملتی دست همان گروه و ملت است، ادامه داد: تا زمانی که مستحکم در مسیر حق حرکت کنیم، لطف خداوند متعال شامل ما هم می‌شود.

وی افزود: همان‌گونه تا الآن نشان داده‌ایم که قدردان شهدا و خانواده‌های شهدا هستیم؛ برای آنکه ارزش‌ها پایدار بماند باید با همان بصیرت و با جهاد تبیین برای این مهم تلاش کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با تأکید بر اینکه آنچه سال قبل اتفاق افتاد ناشی از اقتدار نظام و انقلاب بود و نه ضعف آن، تصریح کرد: دشمن از اقتدار انقلاب اسلامی در هراس بود و بدین منظور برای مهار انقلاب برنامه‌ریزی کرد تا به هدف خود که براندازی است برسد.

وی عنوان کرد: باید ویژگی‌ها عزت و عظمت این انقلاب که همه مدیون خون شهدا است را به‌خوبی تبیین کنیم تا به جهاد تبیین جامعه عمل بپوشانده باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه خانواده بزرگ اصناف هم دوشادوش دیگر مردم عزیز کشورمان در براندازی حکومت پهلوی و هشت سال دفاع مقدس، برای دفاع از میهن اسلامی تلاش کردند، ادامه داد: اصناف شهدای گران‌قدری را تقدیم آزادی، استقلال و سربلندی کشور کرده است که از آن عزیزان، یادگاران با ارزشی به‌جامانده‌اند که امروز در عرصه‌های مختلف سازندگی کشور همچون نگینی درخشان خودنمایی می‌کنند.

زارع کمالی اظهار کرد: دشمن همواره در تلاش است اصناف را از انقلاب جدا کند، اما بازاریان همیشه ثابت کرده‌اند همراه و همگام با انقلاب، مردم و ولایت هستند.

وی با اشاره به درایت اصناف و بازاریان استان یزد در جریان اغتشاشات سال گذشته و هم‌آوا نشدن آن‌ها با دشمنان ایران، اظهار کرد: تفکر بسیجی در عمق وجود اصناف و بازاریان یزدی ریشه دوانده و همواره انقلابی عمل می‌کنند؛ چراکه آن‌ها ماهیت واقعی دشمنان ایران را شناخته‌اند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات سال گذشته به هیچ‌یک از اهداف خود نرسید، ادامه داد: دشمنان به دنبال تهییج فضا بودند، اما با بصیرت مردم روبه‌رو شده و به هدف خود نرسیدند.

وی همراهی نکردن اصناف، معلمان و سایر اقشار با دشمن در جریان اغتشاشات سال گذشته را یادآور شد و افزود: یکی از برنامه‌های دشمن تعطیلی اصناف و بازار بود که با بصیرت بازاریان، این اتفاق نیز رقم نخورد.

ارسال نظرات