دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهید شاخص ورزشکار آمل

ساری-فرمانده سپاه آمل با همراهی مدیران ورزشی شهرستان با خانواده معظم ورزشکار شهید علی رضا نورمحمدی دیدار و به مقام شامخ این شهید ادای احترام کرد.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۷۴
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهید شاخص ورزشکار  آمل

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در این دیدار سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه آمل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای ورزشکار شهرستان گفت: توجه به جایگاه و شان والای شهیدان و تکریم خانواده آنها کمترین کاری است که می توان انجام داد.

سرهنگ داغمه چی افزود:: اکنون وظیفه ماست که در راه و مسیر شهدا که مسیر عزت و افتخار است گام برداریم و حرمت خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان را حفظ کنیم، حفظ این حرمت یعنی تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یعنی اینکه راه شهادت راه عزت است و خانواده معظم شهدا و ایثارگران نزد ملت ایران عزیز هستند.

در ادامه این دیدار جمشیدپناه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل هم گفت: جامعه بزرگ ورزش آمل با همکاری بسبج ورزشکاران در طول سال و به مناسبت های مختلف ضمن حضور در منازل شهدای ورزشکار یاد و نام شهیدان سرافراز را گرامی می دارد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش آمل در طول ۸ سال دفاع مقدس و دفاع از حرم ۱۵۵ شهید تقدیم نظام مقدس نموده که ماحصل آن امنیت و آرامشی است که امروز داریم.

در پایان این دیدارها با اهدا لوح سپاس و تندیس از خانواده معظم ورزشکار شهید تجلیل بعمل آمد

گفتنی است؛این شهید گرانقدر در رشته‌ فوتبال فعالیت داشت و  سال ۱۳۶۲ با ۲۰ سال سن در مریوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها