فرمانده ناحیه مقاومت آمل:

اصناف و بازاریان متدین و متعهد بازوی توانمند انقلاب و نظام اسلامی هستند

ساری-فرمانده ناحیه مقاومت آمل با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان متدین و متعهد در زمان پیروزی انقلاب، نقش مهمی داشتند، افزود: اصناف همواره یاری گر ملت و بازوی توانمند انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۷۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ داغمه چی فرمانده ناحیه مقاومت آمل به مناسبت روز اصناف با حضور در محل اتاق اصناف آمل، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) روز ازدواج و گرامیداشت این روز از تلاش‌ها و نقش آفرینی مسئولانه اصناف و بازاریان و هیئت رئیسه و مجموعه اتاق اصناف آمل تقدیر و تشکر کرد.

اصناف و بازاریان متدین و متعهد بازوی توانمند انقلاب و نظام اسلامی هستند

فرمانده ناحیه مقاومت آمل با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان متدین و متعهد این شهرستان در زمان پیروزی انقلاب، نقش مهمی داشتند، افزود:اصناف در دوران ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن سال‌ها ایستادگی در برابر فشار‌ها و تهدیدات ظالمانه استکبارجهانی و وقوع بلایای طبیعی همواره یاری گر ملت غیور ایران و بازوی توانمند انقلاب و نظام اسلامی بوده اند.

امیر حسین حمزه نوا رئیس اتاق اصناف آمل نیز گفت: اصناف همواره از ابتدای انقلاب اسلامی بعنوان نقطه عطف همیاری مردمی پای نظام و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هر زمان لازم باشد بطور جهادی و همه جانبه به میدان خواهیم آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها