مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی آذربایجان شرقی:

استانداردهای ساخت و ساز و کیفیت طرح ها رعایت شود

تبریز- مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی آذربایجان شرقی در بازدید از طرح های عمرانی شهرستان مرند عنوان کرد: رعایت استانداردهای ساخت و ساز و کیفیت پروژه ها یک امر ضروری بوده و باید رعایت شود.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۰۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر بخشی زاده در بازدید از طرح های عمرانی مرند، با اظهار اینکه رعایت استانداردهای ساخت‌وساز و کیفیت مناسب طرح ها برای دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه سازمان‌هایی که ساختار فنی اجرایی دارند ضروری بوده و باید رعایت شود.

وی اضافه کرد: نظارت‌ها جزو دغدغه‌های اصلی مدیریت استان است و دستگاه‌های اجرایی ضمن نظارت دقیق، اجرای پروژه‌ها را در دستور کار و اولویت اساسی خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این بازدید گفت: 706 میلیارد تومان هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان به پروژه‌های عمرانی تخصیص‌ یافته است.

جبارعلی ذاکری گفت: خوشبختانه با سفر رئیس محترم جمهور به استان اتفاقات بسیار خوبی در خصوص تخصیص اعتبارات به‌صورت نقدی به استان ابلاغ شد که جذب اعتبارات مربوط به طرح‌های عمرانی باید مدنظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار گیرد.

وی افزود: باید از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را برای تکمیل پروژه‌ها با عنایت به فصل کاری انجام دهیم تا شاهد اجرا، رونق و اتمام طرح‌ها در حداقل زمان ممکن باشیم.

ارسال نظرات