خبرهای داغ:
نخستین اردوی زیارتی پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) به مشهد مقدس، در سال جاری با استقبال نوجوانان و جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۴۶
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه، اردوی زیارتی مشهد به همت واحد فرهنگی و اردویی بسیج خواهران پایگاه  حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور ۵۰ نفر از بسیجیان و عضو حلقه های صالحین این پایگاه برگزار شد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی سرباز سربلند (زندگینامه شهید محسن حججی)، انجام دو ختم قرآن توسط اعضای شرکت کننده  در اردو در طول سفر به نیت سلامتی امام زمان (عج)، شادی روح شهدای دفاع مقدس و مدافع  حرم و سلامتی مقام معظم رهبری، از جمله برنامه های اجرا شده دراین اردوی پنج روزه بوده است. 

در ادامه نیز حلقه صالحین با حضور اساتید مذهبی با محوریت سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و الگوپذیری زنان از شخصیت ایشان در زندگی خانوادگی برگزار و در پایان هدایای به 5 نفر از برندگان مسابقه کتابخانی و حضور یافته در دعای ندبه حرم رضوی اهدا شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج و مسوول این کاروان زیارتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اردوی زیارتی-سیاحتی دانش آموزی و دانشجویی، نوجوانان و جوانان به مقصد مشهد مقدس به همت مسوول فرهنگی و اردویی پایگاه در بازه پنج روزه برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او افزود: در این اردو علاوه بر زیارت امام علی بن موسی الرضا (ع)، از مکان هایی همچون کوهسنگی، موزه نادری، سد چالیدره بازدید و حضور در سرزمین پارک ژوراسیک جهت شادی و نشاط دختران نوجوان حلقه شهید حسین سنگسری و زیارت امامزادگان سید ناصر و سید یاسر از دیگر برنامه های اجرایی در این اردو بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: همچنین برنامه حرم شناسی با حضور کارشناس حرم و حضور در موزه آفتاب آستان قدس در حرم مطهر رضوی برگزار و در این سفر گفتگو دانشجویی با حضور کارشناس فرهنگی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها