معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران خبر داد:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از برخورداری 128 نفر از مددجویان تحت حمایت از تسهیلات خدمت سربازی در سال 1401 خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۸۷
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جهانبخش مرادی با بیان اینکه طرح معافیت سربازی از سال 1382 در این نهاد اجرایی شده است، گفت: جوانان به عنوان اصلی ترین نیروی اجتماعی و بنیانگذار توسعه و آینده هر جامعه ای هستد که نیاز به حمایت و تقویت فرصت ها برای ارتقای کیفیت زندگی، استقلال، رشد و توانمندسازی خانواده را دارند.

وی افزود: در همین جهت بهره مندی این گروه از جامعه هدف ( یکی از فرزندان ذکور سالم  18 تا 27 سال خانواده های تحت حمایت) از خدمت معافیت سربازی به عنوان فرصت بزرگی برای توانمندی خانواده های تحت حمایت این نهاد تلقی می شود.

مرادی با بیان اینکه در سال 1401، 128 مددجوی تحت حمایت این نهاد در استان تهران از تسهیلات خدمت نظام وظیفه برخوردار شده اند، بیان کرد: از این تعداد 54 نفر به علت فوت سرپرست خانوار، یک نفر به علت سه خواهری و مابقی به علت طلاق از این خدمت بهره مند شده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: همچنین در سه ماهه نخست سال جاری نیز 41 مددجوی تحت حمایت از خدمات معافیت سربازی برخوردار شده اند که از این تعداد نیز 12 نفر به علت فوت سرپرست خانوار و مابقی افراد نیز به علت طلاق از این خدمت برخوردار شده اند.

وی یادآور شد: هم اکنون نیز تکمیل پرونده  برای 15 نفر در جهت بهره مندی از تسهیلات معافیت سربازی در دست اقدام است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات