خبرهای داغ:
قرارگاه سری نصرت پس از ٣ سال طراحی و پژوهش به عنوان دومین اثر از سه‌گانه جغرافیای مظلوم با محوریت رشادت‌های مرزنشینان ایران به همت مرکز سینمایی سوره حوزه هنری ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۱۶
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، در آستانه سالروز شهادت علی هاشمی در ۴ تیرماه ۱۳۶۷ سومین محصول اقتباسی مرکز سریال سوره به کارگردانی مهدی جعفری تحت عنوان قرارگاه فوق سری نصرت وارد مرحله پیش‌تولید شد.

 

این سریال با اقتباس از چند کتاب، نگاهی به زندگی و فعالیت‌های شهید علی هاشمی به عنوان فرمانده قرارگاه فوق سری نصرت دارد و به اتفاقات این قرارگاه می‌پردازد. مهدی جعفری کارگردانی این سریال را برعهده خواهد داشت و سایر عوامل پروژه بزودی اعلام خواهند شد.

 

جعفری پیش از این کارگردانی فیلم‌های سینمایی «یدو»، «٢٣ نفر» و... را برعهده داشته است.

 

«قرارگاه سری نصرت» پس از ٣ سال طراحی، تحقیق و پژوهش به عنوان دومین اثر از سه‌گانه جغرافیای مظلوم با محوریت رشادت‌های مرزنشینان ایران در طول تاریخ به تألیف مرکز سریال سوره و نویسندگی مهدی سجاده‌چی، برای پخش از رسانه ملی تهیه و آماده می‌شود. مرکز سریال سوره وابسته به سازمان سینمایی سوره حوزه هنری پیش از این دو اثر «سوران» و «کاتب اعظم» را به ترتیب با اقتباس از کتاب‌های «عصر‌های کریسکان» و «اعترافات کاتب کشته شده» تولید کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها