خبرهای داغ:

راهیار بنیاد هدایت کشور در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه حضور یافت

حجت الاسلام والمسلمین مداح راهیار بنیاد هدایت کشور، در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه حضور یافت و با مسئولین این محله دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۶۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام والمسلمین مداح، راهیار بنیاد هدایت کشور با هیئت امنا مسجد، مجمع امام حسن مجتبی (ع) و نمازگزاران در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه دیدار و گفتگو کرد.

دیدار راهیار بنیاد هدایت کشور همراه با تعدادی از کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان با حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه و هیئت امنا مسجد انجام شد.

در این دیدار حجت الاسلام مداح در خصوص راهکارهای متنوع جهت تبلیغات برنامه و ارائه گزارش عملکرد محله در رسانه را عنوان کرد.

در ادامه دیدار نیز امام جماعت مسجد ضمن تشکر از حضور راهیار بنیاد هدایت اظهار کرد: مسجد امام حسن مجتبی (ع) مهم ترین پایگاه اجتماعی و مردمی ترین بخش در محله کریم اهل بیت (ع) است و گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در این محله ارائه داد.

همچنین در ادامه اعضای هیئت گزارش هایی مختصر از عملکرد واحدهای خود را عنوان کردند.

لازم به ذکر است گشت محله محور رضویون توسط کارگروه دفاعی امنیتی با حضور بیش از ۱۰ نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

گفتنی است برپایی کلاس عقیدتی گروه شهید قدرت الله بافتی در این پایگاه مقاومت و برپایی برنامه های ورزشی در رده های مختلف سنی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار