خبرهای داغ:

هسته علمی گفتمان ساز در پایگاه آسیه (س) سرخه برگزار شد

هسته علمی گفتمان ساز در قالب سیرمطالعاتی کتاب جاذبه و دافعه حضرت علی (ع) از شهید مطهری با حضور اعضا در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) تشکیل شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۵۱۰
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، هسته علمی گفتمان ساز در قالب سیرمطالعاتی کتاب جاذبه و دافعه حضرت علی (ع) از شهید مطهری در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد.

همچنین هیئت اندیشه ورز فرهنگی پایگاه با موضوع برنامه های دهه امامت و ولایت تشکیل و اعضا پیشنهادات و نظرات خود را در این حوزه مطرح کردند.

گفتنی است برپایی میز جذب نیروی بسیجی در حاشیه کلاس های تابستانی طرح نو+جوانه های صالحین و برگزاری اولین جلسه از آمادگی جسمانی و تناسب اندام ویژه بانوان در پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

لازم به ذکر است جلسه هم اندیشی حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی و شورای دانش آموزی جهت اجرای طرح نو+جوانه ها و اقات فراقت نوجوانان در تابستان در پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه نیز در مسجد جمعه برگزار شد.

کلاس آموزش بیان احکام (شرایط غسل) با استقبال بسیجیان این پایگاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین عربی فرمانده این پایگاه مقاومت تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار