خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسین طائب:

بی حجابی جنگ با ولایت و تضعیف جبهه قدرت امام زمان (عج) است

شاهرود_ رئیس قرارگاه عمار گفت: گناه بزرگتر بی حجابان این است که این کار جنگ با ولایت و امام زمان (عج) و تضعیف جبهه قدرتی امام زمان عصر است.
کد خبر: ۹۵۲۲۵۶۷
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

بی حجابی جنگ با ولایت و تضعیف جبهه قدرت امام زمان (عج) استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام حسین طائب در یادواره ۳۳ شهید روستای گرمن شهرستان شاهرود در محوطه چهار تکیه این روستا، با بیان اینکه این مجالس توسط خود شهدا هدایت می‌شود، افزود: اگر شهید به جسم زنده است، خیلی شهدا جسم نداشتند و اگر به روح زنده است، همچنان زنده هستند، چون مرگ ندارد و در روایت است که قبر حفره‌ای است از گودال‌های آتش یا حفره‌ای از بهشت.
او با پاسخ به این پرسش که چرا شهید زنده است و مرده نیست، گفت: زنده آن است که اثر می‌دهد و اثر می‌گیرد و مرده اثر نمی‌دهد نمی‌گیرد، زنده کسی است که ابزار بدن در اختیارش است و اثر می‌گیرد و می‌دهد، اما مرده اثر ندارد، چون اثر به بدن بود و از او گرفته شده است.
مسئول شورای قرارگاه عمار خاطر نشان کرد: در نظر ما شهید بدن ندارد و اثرگذار نباید باشد، اما شهید زنده است و اثرگذار است، چون ابزار جدید دارد و آن مقام عندیت است که شهید نزد خدا روزی می‌خورد و کماکان هست و ما متوجه نمی‌شویم و پرونده شهید باز است و نمی‌میرد.
او با بیان اینکه دشمن الان که حاج قاسم را شهید کرده خود را سرزنش می‌کند چرا او را ترور کرده است، افزود:، زیرا اثرگذاری او بیشتر شده است، چون به مقام عندیت رسید و اثرگذاری بیشتری در منطقه و جهان پیدا کرد.
طائب با تاکید بر اینکه شهید از دیدگاه قرآن زنده است و شهدا خیلی کار از دستشان می‌آید و گره باز می‌کنند، گفت: شهدای کربلا امام حسین (ع) را دیدند، اما شهدای ما از دور شنیده بودند و به ندای نایب امام زمان (عج) لبیک گفتند و برای همین امام راحل فرمود ملت ما بهتر از ملت رسول الله (ص) هستند.
او با اشاره به اینکه تحقق ولایت تشریحی عید غدیر در انقلاب اسلامی با شهدا انجام شد، اظهار کرد: تحقق دولت مهدوی و زمینه سازی ظهور هدف امام راحل بود و فرق امام راحل با سایر علما این بود که بیایید می‌شود و بقیه می‌گفتند نمی‌شود و مردم را برای تحقق ظهور امام زمان (عج) وارد میدان عمل کرد.
این پژوهشگر حوزه تصریح کرد: ما امروز به جایی رسیدیم که سردار قاآنی می‌گوید عربستان نگاه کرد از ابتدای انقلاب اسلامی با امریکا بوده، اما دید همه جا شکست خورده است و قدرت نیست و چرخید به سمت ایران و معادله قدرت تغییر کرده است و نیروی دریایی ایران دور دنیا می‌گردد و آمریکا جرات تعرضی ندارد.
طائب ادامه داد: آمریکا برای نجات خودش رخنه در نظام اسلامی را در پیش گرفته تا فرهنگ را تغییر دهد، گفت: خانم‌های بدحجاب و بی حجاب گناه فرعی دارند که حکم خدا را زیر پا گذاشتند و گناه کبیره است، اما گناه بزرگتر این است که این کار جنگ با ولایت و امام زمان (عج) و تضعیف جبهه قدرتی امام زمان عصر است.
او با بیان اینکه ما بی حجابی اجباری داشتیم و ملت ما از زمان ساسانیان حجاب داشتند، ایرانیان را در زمان رضاخان بی حجاب به زور بی حجاب کردند و امروز بی حجابی را با غافل سازی و عملیات روانی تحمیل می‌کنند.
مسئول قرارگاه عمار بی حجابی را امتحان بزرگی برای جامعه عنوان کرد و افزود:این بدحجابی و بی حجابی با از بین بردن منبع زور، اسرائیل و آمریکا از بین می‌رود.
او اضافه کرد: اسراییل در اضمحلال است و خیلی از جریانات تبلیغ بی حجابی مرکزش آلبانی و فرانسه بود که متلاشی شد و الان هر چه زور دارید اسرائیل را بزنید و کار فرهنگ باید در داخل انجام داد تا همه جذب شوند.
طائب با تاکید بر اینکه برکت شهدا سبب این پیروزی است و ما برای ابرقدرت شدن فاصله‌ای نداریم، بر اتفاقات بزرگی در منطقه و جهان اشاره کرد و افزود: باید در اقتصاد خودکفا باشیم برای تحقق ظهور و این سختی‌ها برای این است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار