خبرهای داغ:
دامغان_ طرح جهادی «معلم ماندگار» در شهر دیباج شهرستان دامغان با حضور ٣٨ معلم آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۵۹۹
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

مقداد عباس نژاد مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان دامغان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در این شهرستان اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان دامغان و آموزش و پروش ٧٠ معلم در سطح شهرستان آموزش‌ها و فعالیت‌های علمی و تربیتی را به صورت جهادی در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. 

عباس نژاد با اشاره به فعالیت‌های مؤثر کارگروه علمی تحصیلی مجمع جهادگران سپاه ناحیه شهرستان دامغان بیان کرد: طرح جهادی معلم ماندگار با حضور ٣٨ معلم در شهر دیباج شهرستان دامغان به همت مجمع جهادگران و آموزش و پرورش شهرستان در حال اجرا می باشد. 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی شهرستان دامغان گفت: در این طرح جهادی که با هدف شناسایی نیازهای مختلف منطقه آغاز شده بود، ٢٩ معلم خانم و ٩ معلم آقا به مدت ٣ روز برنامه‌های آموزشی و تربیتی شاد و متنوع را به دانش آموزان ارائه می دهند. 

وی نقش معلمان را در تزریق امیدآفرینی به دانش آموزان و جامعه مؤثر دانست و افزود: در طرح جهادی معلمان ماندگار برنامه‌های هنری، ورزشی، تربیتی، بصیرتی، فعالیت‌های عمرانی، امداد و نجات و... با تشخیص ضرورت ها و برنامه‌ریزی کامل در حال برگزاری می باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، دیباج یکی از شهرهای شهرستان دامغان و در ۵۵ کیلومتری شمال این شهرستان واقع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها