خبرهای داغ:
۶ تیر ماه؛

یادواره شهدای بهداری رزمی و بهداشت و درمان استان همدان برگزار می‌شود

همدان-معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری یادواره شهدای بهداری رزمی و بهداشت و درمان استان همدان روز سه شنبه ۶ تیر ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۲۶۳۸
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

محمدعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: با توجه به برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان، زیرمجموعه این مهم، یادواره شهدای قشری از قبیل شهدای مهندسی، شهدای بهداشت و درمان، شهدای مخابرات و ... به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهدای بهداشت و درمان استان را شناسایی کرده‌ایم، عنوان کرد: در سطح استان همدان ۱۱۹ شهید بهداشت و درمان وجود دارد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه یادواره شهدای بهداری با همکاری سپاه انصارالحسین (ع) و دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود، ابراز کرد: هدف از برگزاری این یادواره زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و تبیین نقش شهدای بهداری رزمی و بهداشت و درمان در عرصه‌های مختلف و دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان همدان، دیدار با خانواده شهدای بهداری شناسایی شده در حال انجام است.

زارعی خاطرنشان کرد: یادواره شهدای بهداری رزمی و بهداشت و درمان استان همدان روز سه شنبه ۶ تیر ماه سال جاری ساعت ۹ صبح با حضور مسئولین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در محل مرکز همایش‌های بین المللی غدیر دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران اصلی این مراسم نیز سردار نصرالله فتحیان، مشاورز وزیر بهداشت و رئیس موسسه بهداری رزمی است، عنوان کرد: این مراسم با روایتگری احمد محمدی، رزمنده پرستار اسیر در گروه تروریستی داعش همراه بوده و همچنین از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات