برگزاری نشست هیأت اندیشه ورز شهرستان دشتی

نشست هیأت اندیشه ورز شهرستان دشتی با حضور تعدادی از صاحب نظران فرهنگی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۶۶۸
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، نشست هیأت اندیشه ورز شهرستان دشتی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام رضا(ع)شهرستان دشتی روز ۱۴۰۲/۴/۴ در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

در این نشست که با هدف بررسی مشکلات فرهنگی جامعه شهرستان دشتی تشکیل شد، صاحب نظران هرکدام زمانی را به بیان دیدگاه ها و چالش ها و راهکارهای مسائل موجود در جامعه اختصاص دادند .

 عبدالمهدی شریف نژاد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی با بیان اینکه کار فرهنگی بودجه و انرژی لازم و کافی می خواهد تأکید کرد: افرادی که در بر سر کارهای فرهنگی هم هستند باید با جان و دل و تمام انرژی کار کنند . 

درپایان زارعی تبار، فرمانده سپاه امام رضا(ع)شهرستان دشتی، بر ضرورت انجام امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت : عموم جامعه بر راه درست و انجام فرایض دینی خود استوار هستند و بیشتر دانش آموزان دل در گرو اسلام و انقلاب دارند و اندک افراد منحرف نیز می بایست با روشنگری و زبان نرم به راست بازگرداند . 

گفتنی است هیأت اندیشه ورز از تعدادی از صاحب نظران فرهنگی و اجتماعی شهرستان دشتی تشکیل شده است و طی برنامه ای مدون به بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی شهرستان و ارائه راهکارهای موجود می پردازند . 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار