کارشناس رسانه:

معرفی الگو‌های تحریف شده اعتقادی در قالب حجاب استایل تهدید رسانه‌های معاند و بدخواهان داخلی علیه عفاف و حجاب است

ساری-حجت الاسلام دکتر سعید عبداللهی گفت:معرفی الگو‌های تحریف شده اعتقادی در قالب حجاب استایل و کشف حجاب تهدید جدی رسانه‌های غربی و معاند و بدخواهان داخلی علیه عفاف و حجاب است.
کد خبر: ۹۵۲۲۷۳۷
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

معرفی الگو‌های تحریف شده اعتقادی در قالب حجاب استایل تهدید رسانه‌های معاند و بدخواهان داخلی علیه عفاف و حجاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در نشست فعالان رسانه، فضای مجازی و اطلاع رسانی دینی شهرستان‌های شرق مازندران که در قائم شهر برگزار شد مسائل مرتبط با چالش‌ها و هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان وضرورت آگاهی بخشی جامعه به خطرات ناشی از جنگ ترکیبی و شناختی توسط رسانه‌ها و فضای‌های مجازی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائم شهر گفت: این نشست تخصصی به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی با حضور تلاشگران عرصه رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام چمانی افزود: این نشست‌های رسانه‌ای با هدف ارتقای سطح آگاهی و دانش رسانه‌ای فعالان این عرصه در سایر شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام دکتر سعید عبداللهی کارشناس رسانه و جنگ شناختی به عنوان سخنران این نشست با شاره به اهمیت استفاده صحیح رسانه ها و فضای مجازی، سقوط و انحطاط افراد وخانواده‌ها و جامعه را نتیجه عدم شناخت و استفاده نادرست از رسانه و فضای مجازی دانست و بر لزوم آگاهی بخشی جامعه به جنگ‌های شناختی و ترکیبی دشمنان تاکید کرد.

این کارشناس رسانه‌ای، هجمه دشمنان و مخالفان به اصل عفاف و حجاب ومعرفی الگو‌های تحریف شده اعتقادی در قالب حجاب استایل و کشف حجاب را تهدید جدی رسانه‌های غربی و معاند و بدخواهان داخلی علیه عفاف و حجاب و کانون خانواده مسلمان دانست و بر ضرورت اهتمام جدی دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای و صداوسیما در روشنگری و اطلاع رسانی بموقع آحاد مردم جامعه تاکید کرد./صداوسیما

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار