خبرهای داغ:
سرلشکر سلامی:

واکاوی استراتژی ضداسلامی دشمن در منطقه/ دشمن دنبال تفرقه افکنی خونین بین امت اسلامی است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان برای غارت ثروت مادی و معنوی مسلمانان این همه لشکرکشی کردند و هدف دیگری هم داشتند و می‌خواستند بین مسلمانان تفرقه خونین برپا کنند.
کد خبر: ۹۵۲۲۷۶۴
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

واکاوی استراتژی ضد اسلامی دشمن در منطقه/ دشمن دنبال تفرقه افکنی خونین بین امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و فرمانده سپاه شهدای استان و فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی، گفت: خوشحالم در جمع شما مردم دیار آذربایجان غربی حضور دارم که مانند کوه های سر به فلک کشیده، سربلند و همچون دست‌ها باطراوت و بانشاط هستید.

 

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خدمت به شما مردم، بزرگ ترین افتخار و عین عبادت است، افزود: خداوند متعال را بخاطر این نعمت شکر گزاریم.

 

سرلشکر سلامی با اشاره به اهمیت برخورداری از کمربند مستحکم امنیت مرزها، مرزهای با ساختار ضعیف را راه نفوذ دشمن به درون سرزمین برشمرد و تصریح کرد: کشورهایی که دارای مرزهای ضعیف بوده و مرزداران نتوانستند از نفوذ دشمن به درون سرزمین جلوگیری کنند نمونه بارز آن وضعیت سوریه است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: دشمنان برای غارت ثروت مادی و معنوی مسلمانان این همه لشکرکشی کردند و هدف دیگری هم داشتند و می خواستند بین مسلمانان تفرقه خونین برپا کنند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه دشمنان اسلام می‌خواهند نوامیس مسلمین آواره، کودکان را یتیم، خانواده‌ها را متلاشی و فقر را ترویج دهند، این توطئه دشمنان را ارمغانی شوم از سوی سلطه‌گران مستکبر در کشورهای اسلامی دانست و گفت: این منش و آیین استعمار بخصوص برای امت اسلامی است‌.

 

سرلشکر سلامی با اشاره به برخورداری کشورهای اسلامی از تعالیم حیات بخش اسلام و فرهنگ غنی و تلاش در مسیر رفاه عمومی، اندیشه‌های تفرقه افکن را محور برنامه دشمن برای ایجاد چالش در مسیر توسعه و پیشرفت جوامع اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمن چشم دیدن این پیشرفت‌ها را ندارد و به همین دلیل اندیشه‌های تفرقه افکن را اشاعه می‌دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: سپاهیان به محض اینکه زلزله و سیل و ... رخ می‌دهد در صحنه حاضر می‌شوند و آخرین نفری هم هستند که صحنه را ترک می‌کنند و تا وقتی که آرامش و امنیت برقرار نشود، در کنار آحاد مردم هستند.


سردار سلامی اضافه کرد: مجاهدت‌های رزمندگان و فرماندهان قابل تحسین است، ما نمی‌توانیم پاداش آن‌ها را بپردازیم ولی خداوند متعال پاسخ خواهد داد، آنها در پیشگاه خداوند متعال سربلند هستند.

 

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در نهایت دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم تا در گذر این ایام انسان‌های وارسته‌ای پرورش پیدا کند که مجاهدانه در راه دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب بکوشد.

 

سردار سلامی گفت: از تجربیات ارزنده و روحیات جهادی رزمندگان و فرماندهان باید حداکثر استفاده را ببریم، چرا که همگی فرزند ایثار، جهاد و شهادت هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: از خداوند متعال سربلندی و سرافرازی برای مسئولین معارفه و تکریم شده مسئلت می‌کنم، همه این‌ها ید واحد، نفس واحد و روح واحد در جسم‌های واحد بوده و در یک مکتب تربیت شده‌اند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: مجاهدت های رزمندگان و فرماندهان قابل تحسین است، ما نمی‌توانیم پاداش آن‌ها را بپردازیم ولی خداوند متعال پاسخ خواهد داد، آنها در پیشگاه خداوند متعال سربلند هستند.

 

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در نهایت دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم تا در گذر این ایام انطان های وارسته ای پرورش پیدا کند که مجاهدانه در راه دفاع از آرمان های نظام و انقلاب بکوشد.

 

سرلشکر سلامی ادامه داد: از تجربیات ارزنده و روحیات جهادی رزمندگان و فرماندهان باید حداکثر استفاده را ببریم، چراکه همگی فرزند ایثار، جهاد و شهادت هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: از خداوند متعال سربلندی و سرافرازی برای مسئولین معارفه و تکریم شده مسئلت می کنم، همه این ها ید واحد، نفس واحد و روح واحد در جسم های واحد بوده و در یک مکتب تربیت شده اند.

 

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: سپاهیان به محض اینکه زلزله و سیل و ... رخ می دهند در صحنه حاضر می شوند و آخرین نفری هم هستند که صحنه را ترک می کنند و تا وقتی که آرامش و امنیت برقرار نشود، در کنار آحاد مردم هستند.


وی اضافه کرد: مجاهدت های رزمندگان و فرماندهان قابل تحسین است، ما نمی توانیم پاداش آنها را بپردازیم ولی خداوند متعال پاسخ خواهد داد، آنها در پیشگاه خداوند متعال سربلند هستند.

 

سرلشکرسلامی تصریح کرد: زنان هم سنگران واقعی همسران خود هستند و غم دوری از پدر را برای فرزندان خود آسان می کنند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: باید همه باهم حافظ امنیت کنونی کشورمان باشیم که بزرگترین سرمایه کشورمان است.

 

سردار سلامی از همه رزمندگان، علما و ائمه جمعه و جماعت‌ها، استاندار و... قدردانی می‌کنم که این استان زیبا، سرسبز و امن را سکانداری می‌کنند. وی همچنین گفت: توسعه اقتصادی سعادت مردم و در نهایت جاری شدن دین خداوند متعال را به دنبال دارد و لحظه‌های دلنشینی برای آحاد مردم رقم می‌خورد.

 

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار