سرپرست بخشداری کهریزک به همراه جمعی از مسئولان در دیدار با رئیس حوزه‌قضایی بخش کهریزک هفته قوه قضائیه را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۲۲۷۶۶
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

 با توجه به فرارسیدن هفته اول تیرماه که به منظور بزرگداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران حضرت امام خمینی(ره) به عنوان هفته قوه قضاییه نام‌گذاری شده است،   هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک  با همراهی حجت الاسلام والمسلمین استیری امام‌جمعه باقرشهر و کهریزک، سرهنگ امین‌اله یاری‌نیا فرمانده مرکز آموزش شهید اسدی دژبان کل آجا، علی کلهر شهردار کهریزک، مرتضی همتی شهردار باقرشهر و محمدرضا معینی رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک در دفتر آرش ناصرپیرسرایی رئیس حوزه‌قضایی بخش کهریزک حضور یافته و هفته قوه را به رئیس حوزه قضایی بخش تبریک گفتند.

هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک در این نشست، به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون حوزه‌قضایی پرداختنه و گفت: قوه قضاییه باید «مظهر عدالت» و «ملجأ مورد اطمینان و پناهگاه آرامش‌بخش مردم» برای احقاق حقوق فردی و عمومی باشد و اعتماد افکار عمومی را با عملکرد مناسب به‌ دست آورد.

بادلی افزود: اینجانب سالروز شهادت آیت‌اله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب و هفته قوه قضائیه را گرامی داشته و برای تمامی خدمتگزاران حوزه قضایی آرزوی توفیق روز افزون دارم.

گفتنی است پس از این نشست، مسئولین بخش کهریزک ضمن دیدار با پرسنل دادگاه، با اهدای شاخه گل از زحمات گرانقدر آنان تجلیل کردند.

ارسال نظرات