خبرهای داغ:
شهردار بهار خبر داد

آمادگی شهرداری بهار برای مشارکت با بخش خصوصی در احداث پارک ۳.۵ هکتاری غرب کشور

همدان-شهردار بهار از آمادگی این ارگان برای مشارکت با بخش خصوصی خبر داد و گفت: پروژه احداث پارک ۳.۵ هکتاری غرب کشور در بهار در حال اجرا است و شهرداری بهار نیز در این راستا آمادگی مشارکت با بخش خصوصی را دارد.
کد خبر: ۹۵۲۲۸۷۴
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شاهین فرجی فر در بازدید از پروژه‌های عمرانی و شاخص شهرداری بهار اظهار کرد: پروژه احداث پارک ۳.۵ هکتاری غرب کشور در بهار که در اردیبهشت ماه کلنگ زنی آن انجام شد بر اساس سلیقه، نظر و خواست مردم با ایده‌های نو و شرایط سنی مختلف در حال اجرا است.

وی افزود: شهرداری بهارنیز در این راستا آمادگی مشارکت با بخش خصوصی را دارد و هر یک از شهروندان که تمایل به مشارکت در این پارک را دارند، می‌توانند فضا در اختیار بگذارند و با اجرای قسمتی از آن قرارداد ببندند و درآمد داشته باشند و بعد هم به شهرداری برگردانند و شهرداری نیز به هیج وجه در پروژه پارک ۳.۵ هکتاری واگذاری یک زمین را ندارد، اما آمادگی مشارکت با بخش خصوصی را دارد.

شهردار بهار اظهار کرد: این پارک به طور قطع استقبال بی‌نظیری از سوی مردم و شهروندان بهاری را خواهد داشت و با اجرای این پروژه و شرایط خاص آن سفر معکوسی را از شهر‌های مختلف به شهر بهار خواهیم داشت.

* یکی از نیاز‌های شهرداری ایجاد منابع پایدار است

امام جمعه شهر بهار نیز با تقدیر از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر بهاربیان کرد: اقدامات زیر بنایی و بنیادی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهار قابل تقدیر است و ساخت استاندارد و استفاده از مصالح پایدار بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام رضا مصباح با بیان اینکه یکی از نیاز‌های شهرداری ایجاد منابع پایدار است، افزود: در حال حاضر با شرایط موجود باید منابع مالی نیز تقویت شود و با استفاده از ظرفیت خود طوری تعریف شود که شهرداری درآمد پایدار، داشته باشد و همچنین در این راستا ارزش افزوده نیز می‌تواند داشته باشد و سبب ارتقای اسم و جایگاه شهرستان و همچنین رونق کسب و کار و مشاغل و صنایع مختلف می‌شود و با اتحاد و انسجام باعث می‌شود که شهرستان روبه جلو حرکت کند.

وی تبا بیان اینکه اتحاد با همدیگر نیز در راستای امیدبخشی بسیار موثر است، گفت: امید است با یاری خدا شاهد رشد روند بعضی امورات باشیم که باعث شود شهرستان بهار ارتقاء پیدا کند و مردم شریف حس خوب شهروندی را احساس کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات