خبرهای داغ:
در آیین افتتاح ورزش صبحگاهی بانوان در بوستان پروانه، از آماده‌سازی زیرساخت‌های دو بوستان نرگس و اردیبهشت تا تابستان جاری خبر داده شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۹۲۸
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴

آماده‌سازی زیرساخت ۲ بوستان دیگر برای ورزش صبحگاهی بانوان در قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاحیه ورزش صبحگاهی بوستان پردیسان به همت حوزه حضرت نرجس(س)با همکاری شهرداری و شورای شهر و با حضور مسئولین تربیت بدنی ناحیه واستان برگزار شد.

نرجس نیازمند رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در مراسم افتتاح ورزش‌های صبحگاهی توجه به سلامت و ورزش بانوان را یکی از برنامه‌های مهم خود و کمیسیون زنان و خانواده دانست و افزود: در بررسی‌هایی که انجام شده ورزش بانوان یکی از دغدغه‌های مهم بانوان جامعه بوده و با پیگیری‌هایی که از طریق مشاور امور بانوان شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان پارک‌ها و فضای سبز و همچنین سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی وبخش ورزشی این سازمان و بسیج انجام شده بوستان‌های بانوان مورد ارزیابی و بازدید قرار گرفت.

لازم به ذکر است، رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم همزمان با این طرح از آغاز ورزش صبحگاهی در دو بوستان اردیبهشت و نرگس قم خبر داد و گفت تا آخر تابستان در سایر بوستان‌های بانوان این طرح اجرا می‌شود.

انتهای خبر /تقی نژاد

ارسال نظرات