خبرهای داغ:

برنامه های فرهنگی و مذهبی در مسجد ولی عصر (عج) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج برادران امام خمینی (ره) از برپایی برنامه ها و جلسات متعدد در جهت برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی در رده های مختلف سنی با محوریت مسجد و محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۲۹۳۴
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، ویژه برنامه های متنوعی به همت پایگاه مقاومت بسیج برادران امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.

مهدی فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های اجرایی اظهار کرد: با هدف آشنایی با احکام شرعی، کلاس بیان احکام با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی امام جماعت مسجد ولی عصر (عج) سرخه در جمع نمازگزاران مسجد و بسیجیان تشکیل و با استقبال خوبی همراه بود.

او با اشاره به برپایی حلقه های صالحین بسیج در کلیه رده های سنی افزود: حلقات صالحین در قالب حلقه های کتابخوانی و قرآنی در رده نونهالان تا جوانان برگزار و شاهد مشارکت گسترده ای از سوی بسیجیان بوده ایم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج برادران امام خمینی (ره) ادامه داد: جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه پرچم با علی فیض رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سرخه تشکیل و محورهای این مسابقه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

فیض اضافه کرد: همچنین جلسه ای با حضور کمالوندی مشاور معاون وزیر ارشاد و حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در جهت بررسی فعالیت های کانون انتظار و پایگاه امام خمینی (ره) تشکیل شد.

او با اشاره به تنوع برنامه های اجرایی گفت: کلاس آموزش قرآن، جلسه کتابخوانی با همکاری واحد خواهران کانون انتظار، برپایی جلسه گفتگوی علمی و تمرین و اجرای گروه سرود آسمان کانون در برنامه های متنوع به صورت مداوم در طول هفته برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج برادران امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: مراسم شام شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) نیز با مداحی ابوذر ادهم در مسجد ولی عصر (عج) برگزار و اردوی سیاحتی و زیارتی گروه سرود آسمان و حلقه های صالحین به مشهد مقدس از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار