خبرهای داغ:
مهندس عبدالهی فر گفت: روحیه جهادی و بسیجی کارکنان اداره برق سبب شده است که این افراد با حس مسئولیت پذیری بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم شریف گرگان هستند .
کد خبر: ۹۵۲۲۹۸۷
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

کاهش هفتاد درصدی سرقت کابل های برق با فعال سازی گشت های رضویون بسیج

مهندس علی عبدالهی فر مدیر توزیع نیروی برق شرق شهرستان گرگان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گلستان عنوان کرد: اداره برق شرق گرگان از ۱۴۲ نیرو برخوردار است که همه آن ها بسیجی هستند.

وی ادامه داد: روحیه جهادی و بسیجی این کارکنان سبب شده است که این افراد با حس مسئولیت پذیری بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم شریف گرگان هستند و اگر این روحیه وجود نداشت اداره با مشکلات جدی مواجه می شد.

عبدالهی فر اذعان داشت: در خصوص طرح عفاف و حجاب، اداره برق شرق گرگان با جدیت ورود پیدا کرده است و این اداره از ورود خانم های بی حجاب و ارائه خدمات به آن ها جلوگیری کرده است.

مدیر توزیع نیروی برق شرق گرگان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جدی که اداره برق با آن مواجه است سرقت کابل های برق است و با فعال سازی گشت های رضویون بسیج، ۷۰ درصد سرقت کابل های برق کاهش یافته است و با توافق صورت گرفته با سپاه گرگان، این گشت ها با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهند کرد.
انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها