خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامرعج:

جریان سلطه گری و سلطه پذیری با پیروزی انقلاب به چالش کشیده شد

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: امام(ره) تمام معادلات شرق و غرب را برهم زد و جریان سلطه گری و سلطه پذیری با انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب به چالش کشیده شد تحولاتی که با وجود امام راحل در دنیا حادث شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۰۳۱
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

 

قزوین_به گزارش بسیج، حجت الاسلام علی معبودی در جلسه رابطین بسیج با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین که در سالن بسیج اقشار سپاه استان برگزار شد بیان کرد: در جهاد تبیین باید جایگاه امامت و ولایت را به درستی تبیین کنیم. امام خمینی(ره) به عنوان رهبر بلندآوازه جهان اسلام منشأ تحولات بی سابقه ای در داخل کشور منطقه و جهان شد.

وی در ادامه افزود: بعد از جنگ جهانی دنیا بر اثر یک معادله غلط بین قدرت های شرق و غرب تقسیم شد. قانون ارباب رعیتی در دنیا رایج شد. امام تمام معادلات را برهم زد لذا جریان سلطه گری و سلطه پذیری با انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب به چالش کشیده شد تحولاتی که با وجود امام راحل در دنیا حادث شد بزرگترین اتفاقات قرن توسط یک سیاستمدار دینی و مرجع عالیقدر بود.

معبودی تشریح کرد:امام با پیروی از جدش اباعبدالله علیه السلام در اوج تاریکی دنیا درهای امید را گشود. در گذشته کسی از خیانت حاکمان سخنی به زبان نمی آورد وابستگی به استعمارگران یک امر رایج و پسندیده بود شاهان از نظر اخلاقی و رفتاری و سیاست فاسد بودند و ملت ما که با ترویج مصرف گرایی به قهقرا رفته بود با درایت امام تمام این معادلات کنار رفت و حکومتی که برآمده از عزت و افتخار بود روی کار آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در ادامه افزود: حاکمی روی کار آمد که به فساد و شهوت در ایران دامن می زد هویدا در خاطراتش می‌گوید وقتی سلطان عمان به ایران آمد شاه بهترین دختران ایران را در اختیارش قرار داد. امام با فساد مقابله کرد. عزت و افتخار ایرانیان را برگرداند و به همه هویت ملی و دینی بخشید.

وی تشریح کرد: امام یک عالم دینی و سیاستمدار بود که تمام کارهای خود را در محضر خدا می دید با سلاح ایمان ملت را از گردنه‌های سختی عبور داد. از جمله گردنه دولت موقت که به دنبال تهی کردن انقلاب از محتوا بود بنی صدر که با سازمان منافقین همکاری گسترده داشت برای کنار زدن امام و حذف انقلاب برنامه ریزی و فعالیت های زیادی را با نهادها و سازمان های مخالف داشت که در نهایت با رای مجلس و درایت امام استیضاح و برکنار شد.

معبودی افزود: گروه منافقین که دست به سلاح بردن و علیه کشور دولت و حاکمیت اقدامات مسلحانه جاسوسی و خباثت های فراوان داشتند در همین قزوین با اعلام بیانیه و جنگ مسلحانه برخی از مردم را به خاک و خون کشیدند امام از این گردنه سخت ملت را قهرمانان عبور داد و به عنوان یک ملت همیشه پیروز هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کرد که تمام ماشین های جنگی دنیا در برابر انقلاب صف‌آرایی کردند توانستیم عبور کنیم که این به برکت امام و توکل بر خدا در بحران ها بود.

معبودی با اشاره به بحرانها و گردنه های سخت که با درایت امام از آن عبور کردیم گفت: اگر منتظری بر مسند کشور می نشست هیچ اثری از انقلاب باقی نمی ماند در نهایت امام منتظری را عزل و امروز با رهبری امام خامنه ای در عرصه های سخت جهانی و هجوم تمام عیار دشمنان دست برتر و پیروز را داریم امام مستضعفان تمام کلامش خدایی بود هیچ چیزی را نمی توان در کلام امام بیابید که بوی منیت بدهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عج اظهار کرد: قران ما را به دو مقوله ایمان و سلاح رزم که مکمل یکدیگرند دعوت می‌کند در جنگ احد پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله تعدادی نگهبان در تنگه احد به کار گرفت و به آنان اعلام کرد در صورت پیروزی یا شکست حق ندارید ترک موضع کنید وقتی تعدادی از لشکریان برای جمع‌آوری غنیمت موضع خود را رها کردند و برخلاف دستور رسول الله معبری را برای ورود دشمن و دور زدن نیروها فراهم کردند صدمات جبران ناپذیری به مسلمانان وارد شد.

معبودی تشریح کرد:عدم تبعیت و فرمان‌پذیری از ولایت باعث شد حضرت حمزه سیدالشهدا در جنگ احد به شهادت برسد امیر مومنان علیه السلام زخم‌های فراوان دید تا جان رسول الله را حفظ نماید و این عبرت تاریخی برای ماست که هرجا دستور رهبری و امام خود را رعایت نکنیم آسیب‌های فراوان و چالش‌های جدی خواهیم داشت.

معبودی در پایان با اشاره به بحث حجاب گفت: در بحث حجاب یک عده ناآگاه و با ایمان ضعیف و گروه دیگر منافق که در ترویج ناهنجاری سهیم می‌باشند. سرویس‌های بیگانه از این ضعف برای تررویج خشونت و بی‌بندواری نهایت استفاده را می‌برند اما گروه سومی هستند که پای کار انقلاب و امیدوار به اصلاح وضعیت موجود هستند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها