خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی مقدم خبر داد

ارائه ۱۲۰ هزار خدمت رایگان در رزمایش جهاد دامپزشکی استان همدان

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور گفت: در رزمایش جهاد دامپزشکی استان همدان به مدت سه روز ۱۲۰ هزار خدمت طی سه روز به دامداران عشایر، به صورت رایگان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۳۰۶۵
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم در اولین رزمایش بزرگ و تخصصی جهاد دامپزشکی استان همدان، اظهار کرد: در آستان عید غدیر رخداد مبارکی در استان در حال تحقق است؛ از این رزمایش جهادی غافل نشویم.

وی ضمن تجلیل و تقدیر از این همت بلند فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و بسیج مهندسین کشاورزی و عشایر استان همدان، گفت: جهاد دامپزشکی با همت و حمایت پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل به یک پدیده موفق خدمتگزاری در عرصه خدمات جهادی در کشور خواهند شد و اینکه رهبری تاکید کردند که راهکار حل مشکلات این کشور، فعالیت جهادی است به خوبی این پیام در سازمان دامپزشکی دریافت شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور گفت: در این رزمایشی که به مدت دو تا سه روز برگزار خواهد شد ۱۲۰ هزار خدمت در طول این سه روز به دامداران عشایر، به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

وی ابراز کرد: خادمین آن هم قریب ۱۲۰ نفر از بسیجیان هستند که با تخصص‌های دکترای دامپزشکی و پیرادامپزشکی، تکنسین‌ها، کارشناسان لباس خدمت در بسیج را برتن دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات