خبرهای داغ:
سرهنگ نجفی:

امنیت جز با مشارکت و همکاری مردم محقق نمی‌شود

همدان - فرمانده انتظامی همدان با تأکید بر اینکه امنیت جز با مشارکت و همکاری مردم محقق نمی‌شود، گفت: حوزه‌های انتظامی محتاج کمک مردم در برقراری امنیت و ارائه خدمات است.
کد خبر: ۹۵۲۳۱۴۹
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ هادی نجفی در آئین افتتاحیه خانه دوام کوی فرهنگیان که در جنب هتل امیران همدان برگزار شد، اظهار کرد: از برگزاری چنین مراسمی در سطح شهر خرسند هستیم تا بتوانیم از ظرفیت مردم در تمام موضوعات اجتماعی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از سرمایه‌های بزرگ انتظامی شهروندان هستند که در تمام ماموریت‌ها ما را یاری می‌کنند، گفت: اگر توقیقاتی در حوزه اجتماعی و انتظامی در سطح شهر با همکاری و پشتیبانی مردم محقق شده است که جای تشکر دارد.

فرمانده انتظامی همدان با بیان اینکه در حوزه انتظامی همایش خانه دوام را در حال پیگیری هستیم که از ظرفیت مردم در بحران استفاده کنند، عنوان کرد: نیروی انتظامی در موازات طرح دوام، طرح امنیت محله محور را دارد و از معتمدین، ائمه جمعه، اصناف و بازاریان محله در این طرح  مشارکت دارند.

وی با تأکید بر اینکه امنیت جز با مشارکت و همکاری مردم محقق نمی‌شود، خاطرنشان کرد: حوزه‌های انتظامی محتاج کمک مردم در برقراری امنیت و ارائه خدمات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات