زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:دشمن با نشر اکاذیب و شایعات بدنبال مسموم کردن ذهن جوانان است.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۷۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

هدف دشمن مسموم کردن ذهن جوانان است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه با تبریک عید قربان اظهار داشت:روز عرفه روز نیایش و بندگی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز به اهداف و خواسته‌های خود رسیده است، گفت: شعار‌های انقلاب ظلم ستیزی و نه شرقی و نه غربی بود بلکه شعار انقلاب حاکمیت مردم بود.

این مسئول با بیان اینکه برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی چندین هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است، عنوان کرد:امروز نباید این ارزش‌ها و آرمان‌ها را با مسائل کوچک مقایسه کرد و امروز در عرصه‌های مختلف پزشکی، عمرانی، امنیتی، نظامی پیشرو هستیم.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه هدف دشمن با تبلیغات کذب و دروغ مسموم کردن ذهن جوانان ما است، عنوان کرد: در دوران قبل از انقلاب وابسته به کشور‌های اروپایی بودیم، ولی امروز با استقلال در منطقه قدرتمند هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به ان تنصرالله ینصرکم تا وقتی خدا را یاری کنیم و از او فاصله نگیریم خداوند متعال ما را یاری خواهد کرد، خاطرنشان کرد:هر زمان هر کاری برای رضای خدا صورت بگیرد در آن پیروز و بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار