خبرهای داغ:
گردان113امام حسین(علیه السلام) :

شرکت در مراسم سالگرد شهادت دکتر بهشتی و قوه قضائیه

به مناسبت گرامیداشت شهید سید محمد حسین بهشتی و 72تن از یاران و همچنین به مناسبت هفتم تیر ماه روز قوه قضاییه مراسمی با حضور فرماندهی، کارکنان ناحیه مقامت، ایثارگران، بسیجیان و پایوران گردان113امام حسین(علیه السلام) در نمازخانه سپاه با سخنرانی برادر رفعتی پور معاونت سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۸۱
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14 امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت گرامیداشت شهید سید محمد حسین بهشتی و 72تن از یاران و همچنین به مناسبت هفتم تیر ماه روز قوه قضاییه مراسمی با حضور فرماندهی، کارکنان ناحیه مقامت، ایثارگران، بسیجیان و پایوران گردان113امام حسین(علیه السلام) در نمازخانه سپاه با سخنرانی برادر رفعتی پور معاونت سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار گردید.

فرمانده گردان113امام حسین(علیه السلام) شهرستان سمیرم ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی گفت: ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به کارکنان قوه قضائیه تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاشها و خدمات شایسته همه ی کسانی که در برقراری عدل و عدالت تلاش می کنند تقدیر و تشکر به عمل می آوریم.

وی افزود: شهید بهشتی در جمله معروفی گفت: ما راست قامتان جاودانه در تاریخ خواهیم ماند، این جمله نمایان گر ایستادگی و شجاعت این شهید عزیز است و حامل پیام مهمی برای ما و آیندگان است.

این سخنران ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و شهادت دکتر بهشتی گفت:آیت الله شهید دكتر سید محمد حسین بهشتی، یكی از چهره‌های درخشان و برجسته انقلاب اسلامی ایران است كه در به ثمر رسیدن این نهضت عظیم قرن، نقش حساسی داشته است مقام معظم رهبری(مدظله العالی) راجب ایشان می فرمایند: یکی از خصلت های شهید بهشتی تقوا بود، تصور من از آقای بهشتی این است که گناه نمی کرد.

لازم به ذکر است که این مراسم با قرائت قرآن و زیارت عاشورا شروع و در پایان مداح اهل بیت به یاد مصائب اهل بیت به عزاداری وذکر مصیبت پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار