خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم موسوی افزود:فرهنگ غربی از زن برهنگی خواسته و بی اخلاقی را در جامعه اشاعه می‌دهد و همواره در پی متزلزل کردن جایگاه زن در ایران اسلامی بوده است.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۹۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج در پی برگزاری نشست هم اندیشی مدیران عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شهرستان آوج،حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی با اشاره به نگاه تحقیرآمیزی که جوامع غربی به زنان دارند، افزود: حضرت امام خمینی (ره) جایگاه ویژه ای برای زنان در انقلاب اسلامی تعریف کردند و جایگاه والای زن در اسلام و نظام جمهوری اسلامی امروز باید به دنیا معرفی شود.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) جایگاه ویژه ای برای زنان در انقلاب اسلامی تعریف کردند و جایگاه والای زن در اسلام و نظام جمهوری اسلامی امروز باید به دنیا معرفی شود.

موسوی با یادآوری نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به جایگاه برجسته زنان، خاطرنشان کرد: اگر زنان و نقش آفرینی‌های تاریخی آنها نبود، ما به دستاوردهای ارزشمند کنونی نمی‌رسیدیم و زنان شاغل و خدمتگزار در دستگاه‌های مختلف باید قدردان جایگاه والای خود باشند.

امام جمعه شهرستان آوج همچنین با اعلام اینکه برهنگی با فرهنگ و مردم کشور ما سنخیت ندارد، تصریح کرد: در مقطع کنونی که دشمن به دنبال ترویج فرهنگ برهنگی در جامعه است، مردان و زنان ایران اسلامی رسالت تاریخی برای مقابله با توطئه‌ها بر دوش دارند.

وی در ادامه، به شایستگی زنان کشورمان در مدیریت و خدمت به مردم اشاره کرده و افزود: آمارها روایتگر نقش آفرینی ارزشمند زنان در کشورمان بوده و این افتخار جمهوری اسلامی است که زنان در بسیاری از جایگاه‌ها از مردان بهتر عمل کرده اند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها