خبرهای داغ:
زعیم حوزه‌‍‌های علمیه خوزستان:

خوزستان در بهره‌مندی از ظرفیت پارک علم و فناوری ۲۰ سال از استان‌های دیگر عقب‌ است

آیت الله جزایری گفت: خوزستان در استفاده کاربردی از ظرفیت پارک‌ علم و فناوری در بسیاری از بخش‌ها نسبت به استان‌های دیگر ۲۰ سال عقب‌تر است
کد خبر: ۹۵۲۳۳۵۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

وی پارک علم و فناوری را به عنوان مزیتی برای فعالیت های تولیدی و صنعتی عنوان کرد و ادامه داد: استان خوزستان باید بیش از پیش از این مزیت استفاده کند تا بخش قابل توجهی از عقب ماندگی ها جبران شود.

 

آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: خوزستان در استفاده کاربردی از ظرفیت پارک‌ علم و فناوری در بسیاری از بخش‌ها نسبت به استان‌های دیگر ۲۰ سال عقب‌تر است.

 

زعیم حوزه‌های علمیه استان به موضوع اخذ مالیات اشاره کرد و افزود: خوزستان، دومین استان از نظر میزان پرداخت مالیات محسوب می شود؛ در صورتی که استان های دیگری هم هستند که درآمد آنها بیشتر از خوزستان است اما مالیات کمتری پرداخت می کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به پروژه ساخت سالانه یک‌ میلیون واحد مسکونی در کشور ادامه داد: بررسی ها نشان داده که خوزستان برخلاف استان‌های دیگر، در این بخش ضعف دارد و باید موانع موجود رفع شوند.

 

ضرورت همراهی بیشتر با استاندار برای شتاب در تحقق اهداف توسعه‌ای خوزستان

 

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با تاکید بر اجرای منویات رهبری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان ادامه داد: از تمامی مسئولان و دستگاه‌های خوزستان درخواست دارم برای پیشبرد اهداف و توسعه خوزستان نهایت همکاری و همراهی را با استاندار داشته باشند.

 

آیت الله موسوی جزایری تاکید کرد: مردم انتظار خدمت صادقانه دارند و در این راستا انتظار می رود که بخشی از مشکلات استان بخصوص در حوزه اشتغال و بهبود فضای کسب و کار رفع شود.

 

صنایع کوچک ظرفیت ایجاد فرصت های شغلی بیشتری دارند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار