پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر

حجت‌الاسلام محمد حاجی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر طی پیامی فرا رسیدن عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۲۳۴۴۶
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت‌الاسلام محمد حاجی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر طی پیامی به شرح زیر عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

بار دیگر موسم دو عید بزرگ مسلمانان جهان یعنی عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم که دهه امامت و ولایت نامیده می شود، فرا رسید تا دوباره شادی و سروری وصف ناپذیر جهان اسلام را در برگیرد.

 

پیروی از امامت و ولایت از محورهای اساسی و مورد تاکید برای جامعه اسلامی است که سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان به همراه خواهد داشت و همواره باید آن را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

دهه امامت و ولایت پر از درس های فراوانی است که باید با استفاده از آنها به اهمیت این رویداد بزرگ دینی و تاریخی در دین اسلام پی برد.

 

اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان دیر تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان توفیق بهره مندی از برکات روزهای پر خیر و برکت این دهه را خواستارم.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار