خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام محمدیان، گفت: قوه قضائیه باید وضع کنونی جامعه و با توجه به‌ وجود مشکلات اقتصادی، در کنار دیگر نهادها از جمله دولت مقابل سودجویان ایستادگی کند
کد خبر: ۹۵۲۳۵۴۰
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

حجت‌الاسلام محمدیان، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: شهید بهشتی شخصیتی انقلابی واقعی و همیشه در صحنه بود و به عنوان یکی از بهترین الگوها برای افراد مختلف به ویژه انقلابیون به حساب می‌آید.

 

امام جمعه موقت اندیمشک، با بیان اینکه شهید بهشتی بهترین کار تشکیلاتی را در انقلاب ایجاد کرد افزود: این شهید والامقام قائل به نماز اول وقت، فروتن، منظم و صبور بود، در مسیر خدمت، مخلصانه قدم برمی‌داشت و انقلاب را به خوبی تشریح و تبیین کرد.

 

وی اذعان کرد: انتظار مردم از قوه قضائیه این است که در وضع کنونی جامعه و با توجه به‌ وجود مشکلات اقتصادی، در کنار دیگر نهادها از جمله دولت مقابل سودجویان ایستادگی کند و به مباحث نظارتی و بازرسی توجه بیشتری داشته باشد تا این وضعیت نابسامان بهبود یابد.

 

حجت‌الاسلام محمدیان، تصریح کرد: در شهرستان شهیدپرور اندیمشک می‌بینیم که سودجویان در آستانه انتخابات با سوءاستفاده از بیت‌المال، خود را معرفی می‌کنند و در همین راستا قوه قضائیه باید با این تخلفات برخورد جدی داشته باشد و در مقابل سایر بی‌قانونی‌ها، زمین‌خواری‌ها و زیاده‌خواهی‌ها بماند.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم این خواسته‌‌ها و توقعات را دارند و برخورد با این افراد سودجو باعث تداوم انقلاب و خوش‌بینی مردم خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار