خبرهای داغ:
به مناسبت عید سعید قربان سه رأس گوسفند به همت گروه جهادی شهید احمد مشلب پایگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر زیدون بهبهان قربانی و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۵۹۵
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:همزمان با عید سعید قربان، سه راس گوسفند برای کمک به خانواده‌های نیازمند، در راستای نشر و ترویج سنّت حسنه قربانی، با هدف استمرار کمک‌ های مومنانه، ذبح و بین خانواده های نیازمند تقسیم شده است . این امر به همت بانوان جهادی پایگاه حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهر زیدون بهبهان صورت گرفته است.

 

فرمانده محترم پایگاه حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها در گفت و گو خود بیان کرده ؛قربانی کردن در اسلام به منظور قرب و نزدیکی به خدا، ایجاد رفاه عمومی، رسیدگی به نیازمندان و دفع بلا بسیار تاکید شده است.

در ادامه وی افزود: «قربانی کردن یکی از رسم های دیرینه اسلام و راهی برای تقرب و نزدیکی به خداست، عملی که برای حاجیان واجب و جزء مناسک حج و برای دیگران مستحب مؤکد شمرده شده است. حتی برخی از علماء این عمل را برای افرادی که توانایی دارند واجب دانستند. از آنجایی که ایجاد رفاه عمومی و کمک به نیازمندان یکی از برکات قربانی کردن است که سبب صفای باطن و تقرب بنده به خالق خویش می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار