خبرهای داغ:

نشست ارکان شبکه تربیتی صالحین سپاه در ماکو برگزار شد

نشست ارکان شبکه تربیتی صالحین سپاه با محوریت دهه امامت و ولایت در ماکو برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۶۳۴
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی، امام‌جمعه ماکو، امروز 9 تیر در نشست ارکان شبکه تربیتی صالحین سپاه ماکو که با محوریت دهه امامت و ولایت ضمن حضور فرمانده  سپاه در اردوگاه باغ قلعه‌جوق ماکو ترتیب یافت، گفت: اهل تحقیق و پژوهشگران لازم است، به صورت جدی درراستای تبیین واقعه غدیرخم برای نسل جدید کشورمان وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه برکسی پوشیده نیست، نسل جوان و جامعه دانشگاهی کشورمان فقط با زبان علمی و از منابع متقن و موثق، مفاهیم ارائه شده را می‌پذیرند، اضافه کرد: نسل جوان کشورمان جویای معرفت و آگاهی هستند، ولی از منابع درست و علمی مفاهیم را می‌پذیرند.

امام‌جمعه ماکو خاطرنشان کرد: با این ترتیب مسلم و محرز است، تمامی اهل تحقیق و اندیشه و علمای اسلامی مسئولیت سنگینی درراستای اقناع نسل جدید بر عهده دارند و باید با سند و مدرک با آنها سخن بگویند.

حجت‌الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: چنانچه آگاهی‌های کافی و مستند به جوانان ارائه شود، به طور قطع هر یک از افراد جامعه هدف‌ به سفیران غدیر تبدیل می‌شوند.

وی اضافه کرد: وقایع تاریخ اسلام باید به صورت صحیح و مبتنی بر حقایق و واقعیات بیان شود، تا تاثیر کافی را بگذارد، در این زمینه لازم است، از آلودن آموزه‌ها به خرافات، دروغ، داستان‌سرایی و...  خودداری شود.

امام‌جمعه ماکو با بیان اینکه، رویدادهای تاریخ اسلام به خودی خود آن‌قدر با عظمت هستند، که نیازی به اغراق وجود ندارد، گفت: مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی بهترین بستر برای تبیین وقایع و رخدادهای جهان اسلام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار