مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)

استکبارستیزی، یکی از ارکان تشکیل دهنده هندسه انقلاب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: استکبارستیزی، یکی از ارکان تشکیل دهنده هندسه انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۲۳۶۳۷
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله‌ی ناجوانمردانه ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران و آغاز هفته استکبار ستیزی، اظهار داشت: مستفاد از کلام نائب المعصوم امام خامنه ای، استکبار نقطه مقابل نظام اسلامی است و بر این اساس استکبار ستیزی یکی از ارکان اساسی تشکیل دهنده هندسه انقلاب اسلامی است و نکته حائز اهمیت اینکه استخوان بندی نظام استکباری در همه دوره‌ها یکسان است و البته شیوه‌ها در هر زمان متفاوت است و هم اکنون در راس این نظام استکباری ایالات متحده آمریکا است.
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی با اشاره به نامگذاری سالروز حمله ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری، تحت عنوان حقوق بشر آمریکایی، اذعان داشت: آمریکایی‌ها با کارنامه سیاهی که در زمینه‌ی حقوق بشر دارند، اما مدعی هستند که ما طرفدار حقوق بشریم! به تعبیر رهبر انقلاب، ما میگوییم، اصلاً شما حقوق بشر را قبول ندارید، شما معتقد به حقوق کمپانی‌ها و سرمایه‌داران بزرگ آمریکایی هستید، شما معتقد به منافع نامشروع رژیم آمریکا در سراسر دنیا هستید.
این مقام مسئول، افزود: آمریکا با امپراتوری رسانه‌ای تلاش می‌کند تا کلیشه‌های مورد نظر خود را به دنیا تحمیل کند و استاندارد دوگانه استکبار جهانی از کلید واژه‌هایی مانند حقوق بشر، تروریسم، دمکراسی و... افشاگر ادعا‌های دروغین آن‌ها است و اساسا از منظر استکبار جهانی هر اقدامی که با منافع ایالات متحده سازگاری نداشته باشد عنوان ضد حقوق بشری، تروریستی و... به خود می‌گیرد.
هاشمی با ذکر نقش رسانه در افشاگری جنایات آمریکا، یادآور شد: اصحاب رسانه این ماموریت سنگین را بر عهده دارند تا ابعاد کارنامه سیاه جنایات امریکا را در دوران قبل و بعد از انقلاب، برای مردم و نسل جوان، تبیین نمایند تا تلاش دنیای استکبار برای تطهیر چهره اش ناکام ماند البته آمریکایی‌ها آنقدر وقیح هستند که با همه جنایاتی که در حق بشریت و در حق ملت ما به طور خاص کرده اند، اما همچنان دم از حقوق بشر می‌زنند.
وی در پایان به برخی از جنایات آمریکا اشاره کرد و افزود: نقش و کمک‌های امنیتی آمریکا در راه اندازی سازمان ساواک درسال ۱۳۳۵، تبدیل سفارتخانه به لانه جاسوسی از سال ۳۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی، طراحی کودتای ۲۸مرداد، و در دوران بعد از انقلاب مصادره اموال ایران در آبان سال ۵۷، حمله نظامی به طبس، حمله به هواپیمای مسافربری تنها بخشی از جنابات امریکا علیه ملت ماست.
انتهای پیام/

ارسال نظرات