استاندار چهارمحال و بختیاری خبرداد:

ساخت 15هزار واحد مسکن با همت قرارگاه امام حسن علیه السلام

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طبق توافقات انجام شده، ۱۵ هزار واحد مسکونی جامعه هدف نهضت ملی مسکن توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۳۷۱۱
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری در نشست ستاد تامین مسکن این استان افزود: بر اساس بازدیدهای میدانی که انجام شده در سال جدید اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان از شتاب بیشتری برخوردار شده است و باید تلاش کرد تا قبل از فصل سرما و بارش بخش زیادی از این طرح را تکمیل و واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.

وی ادامه داد: در شهرهایی که زمین تامین شده روند عملیات اجرایی سرعت داده شود و شهرهایی هم که با مشکل تامین زمین روبرو هستند دستگاه‌های مربوطه به هم افزایی بین بخشی این مشکل را برطرف کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات رسان نیز موظفند تا زیرساخت های لازم نظیر آب، برق، گاز و فاضلاب را در سایت های نهضت ملی مسکن ایجاد کنند.

حیدری، بر ضرورت تعامل بیش از پیش بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات مسکن ملی مسکن تاکید کرد و گفت: در همین راستا عملکرد بانک‌ها ارزیابی و اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچگونه محدودیتی در خصوص اعطای تسهیلات مسکن ملی، ازدواج، جوانی جمعیت، مشاغل خانگی و تبصره 16 در استان وجود ندارد و بانک ها باید با متقاضیان همکاری کنند.

گفتنی است در این نشست هریک از فرمانداران به بیان آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستانهای خود پرداختند و مدیران عامل بانک ها عملکرد بانک مربوطه را در خصوص تسهیلات پرداختی تشریح کردند.

در طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد سهم چهارمحال و بختیاری سالانه دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

ارسال نظرات